У місті Дізастер-Сіті вже 14 років щодня відбуваються катастрофи

— 10 вересня 2011, 10:46

Про це пише портал Autotravel із посиланням на Esquire.

Виникнення

Дізастер-Сіті був створений у 1997 році компанією TEEX за задумом Джорджа Беннетта, проректора Техаського університету A&M і члена різних комітетів національної безпеки. Площа міста - 210 тисяч квадратних метрів.

Мета

Міні-місто було побудоване для моделювання катастроф і руйнувань. Тут проходять підготовку солдати, пожежники і рятувальники з усього світу, а також проводять випробування техніки.

Корінне населення

Єдиний постійний житель Дізастер-Сіті - це алігатор, який живе в озері. Він бере участь у випробуваннях ехо-трекінгових систем, які в майбутньому повинні полегшити пошук жертв катастроф у воді.

Приїжджі

Щороку Дізастер-Сіті відвідують понад 70 тисяч працівників аварійних служб із США, Канади та Латинської Америки, а також з Азії, Австралії і Європи. Іноді в місті з'являються роботи і собаки-рятувальники.

Цікаві місця

Зруйновані будинки, "Боїнг", що зазнав аварії, два потяги, які зійшли з рейок, і безліч понівечених автомобілів. Серед руїн розкидані дитячі іграшки, велосипеди, офісні стільці, взуття і покалічені манекени.

Види катастроф

На розвиток Дізастер-Сіті впливає кожна нова велика катастрофа в світі. Велика частина декорацій створена інженерами на основі реальних руйнувань. Наприклад, після урагану "Катріна", що зруйнував Новий Орлеан, експерти доповнили одну з конструкцій купою деревних уламків.

Реалізм

Щоб навчання були максимально схожі на реальні катастрофи, волонтерам, які зображують жертв, роблять грим: бутафорська кров, опіки, порізи, шматки металу, що стирчать з різних частин тіла. Після цього волонтерів ховають у важкодоступних частинах зруйнованих будинків або під уламками.


Міста-побратими

Інженери, які створили Дізастер-Сіті, зараз займаються будівництво об'єктів на околиці Лондона і в Катарі. На відміну від європейських симуляторів катастроф азіатське місто в першу чергу орієнтоване на підготовку до боротьби з наслідками аварій на об'єктах нафтової та газової промисловості.

Статистика

Після урагану "Катріна" у 2005 році Департамент національної безпеки США провів дослідження для визначення готовності різних служб країни до можливих катастроф. Майже три чверті всіх штатів і 90 відсотків міст були визнані "абсолютно непідготовленими".

Моделі

Теракт в Оклахома-Сіті

Ця подія послужила причиною для створення Дізастер-Сіті, а в 2007 році в ньому була побудована триповерхова конструкція "проект 133" - одна із самих реалістичних моделей обваленої вибухом будівлі.

Загибель лікаря, розчавленого бетонною плитою під час рятувальної операції в Оклахома-Сіті, спонукала розробників включити в модель шматок бетону, що звисає з третього поверху, площею 9 квадратних метрів і вагою 5,5 тонн.

Аварія поїзда на Біг-Баю-Канот

Найбільша в історії компанії Amtrak катастрофа спонукала інженерів Дізастер-Сіті змоделювати в місті аварію пасажирського поїзда, для чого Amtrak виділила розробникам цілий потяг.

Крім стандартних пошуково-рятувальних операцій тут розігруються сценарії з витоком шкідливих речовин. Для складання карти місцевості та дослідження вагонів рятувальники використовують спеціальних роботів.

Теракти 11 вересня 2001

Після цієї події Дізастер-Сіті отримав додаткове фінансування, а основою для нових тренувань стали операції з пошуку і порятунку тих, що вижили на уламках ВТЦ.

Аналогом руїн башт-близнюків служить модель структури з підземними порожнечами, що звалилася. Тут навчають кінологів та рятувальників, тренуються взаємодіяти з роботами, створеними для роботи в умовах нестійких завалів.

Катастрофа рейсу 243 "Алоха Ейрлайнс"

Макет фюзеляжу, який повторює особливості будови "Боїнга", використовується для сценаріїв рятувальних операцій: зокрема, гасіння вогню за допомогою порошкового, водного, пінного і комбінованого пожежогасіння.

Фото teexblog.blogspot.com

Реклама:

Головне сьогодні