Ейфелеву вежу оцінили в 434 млрд євро.
Під час оцінки "торгової марки" враховувалися 10 параметрів, пов'язаних з економічною, соціокультурною і підприємницькою життєздатністю об'єкта, пише Euromag.ru.
Отримані результати складалися в рейтинг туристичної цінності та економічної привабливості. В ньому було враховано особливості місцевої економіки, рівень популярності пам'ятки і число її відвідувачів, а також число працівників туристичного сектора, і доступність об'єкта для іноземних туристів.
Найдорожче, згідно цим критеріям, оцінено бренд Ейфелева вежа в Парижі. Він "потягнув" на 434 млрд євро. Це майже вп'ятеро перевищує вартість брендів Колізей у Римі та собор Саграда Фамілія в Барселоні, котрі сягають 90 млрд євро кожен.
Недешевим виявився бренд "Мілан", що включає в себе модні подіуми, кафедральний собор, театр Ла-Скала тощо. Його ціна – близько ,270 млрд євро. Інші європейські пам'ятки "коштують" поміркованіше. Лондонський Тауер оцінили в 70 млрд, а легендарний Стоунхендж – "усього" в 10,5 млрд євро.