Турбізнес Італії змагається за клієнтів: безкоштовний Wi-Fi та теплий душ на пляжі

8
18 червня 2013

А ті, хто все ж поїдуть, скоротять своє перебування і, відповідно, витратять менше: лише 97 євро на день на особу проти 104 євро торік, повідомляє Deutsche Welle.

Тому зайняті в туристичному бізнесі змагаються за клієнтів особливо наполегливо.

Так, уперше за останні роки ціни на пляжні шезлонги та парасолі не тільки не зростуть, але й зменшаться в середньому на 10%, підрахували в Асоціації з захисту прав споживачів Codacons.

А, наприклад, на курорті Рив'єра дель Коралло (Сардинія) до стандартного пакету "парасоля-два шезлонги" додають безкоштовний Wi-Fi та теплий душ. На іншому пляжі у цій же місцевості курортникам пропонують безкоштовні музичні вечірки.

Деякі власники готелів та пляжів вирішили використати формулу супермаркету - "плати за два, бери три": у Віареджо туристи, які бронюють п'ятницю та суботу, можуть безкоштовно відпочити в неділю.

В Абруццо ж вигадали зовсім інший сервіс: там можна підписатись на розсилку прогнозу погоди по смс, а в разі "незапланованого" дощу подекуди навіть отримати назад гроші за цей день.

"Збільшення спеціальних пропозицій та знижок є приємним сюрпризом. Тим паче, після багатьох років, коли прайс-листи італійських курортів тільки зростали, - зауважив президент Асоціація з захисту прав споживачів Карло Рієнці. - Через кризу власники таки змінили свою політику".

Таким чином, це дещо компенсує дорожнечу італійських автострад (для туристів, що приїжджають машиною) та "податок на проживання", що діє в так званих "мистецьких містах", як-от Рим, Флоренція чи Венеція (3-5 євро на особу за ніч).

powered by lun.ua