У Дніпропетровська з’явився фірмовий стиль і слоган. Фото

27
13 серпня 2013

Вибір логотипу був за жителями міста – більше 5000 мешканців взяли участь у відкритому опитуванні, пише портал gorod.dp.ua.

Переможцем (1,5 тисяч голосів мешканців міста) став кольоровий логотип у формі серця із зображенням "веж", Мерефо-Херсонського мосту і "сонця" Інтерпайпсталі, укладених в контур у формі серця з ракетою, що вилітає. Слоган міста - "Новий щодня".

"На голосування були представлені 4 логотипи, над якими вже детально попрацювали фахівці. Серед запропонованих варіантів відразу з'явився лідер голосування - знак, де присутня символіка серця", - розповіла начальник управління міжнародних зв'язків Дніпропетровської міськради Наталія Чернишова.

Тепер "саме варіант з серцем буде представлений на затвердження депутатам на найближчій сесії міської ради, яка попередньо запланована на середину вересня".

Чи будуть депутати "пакетно" голосувати за логотип і слоган чи розглянуть їх окремо, Чернишова відповісти не змогла.

Розробка логотипу, слогану, брендбуку Дніпропетровська є частиною маркетингово-інвестиційної стратегії розвитку міста і фінансується федерацією канадських муніципалітетів в рамках проекту МЕРГ.

Загальна вартість проекту розвитку становить близько 300 тисяч гривень. Другий етап проекту, фінансованого канадцями, почнеться в листопаді і буде включати в себе вже виготовлення продукції з новими логотипом і слоганом.

Як пише Insipred, фото для презентації фірмового стилю були взяті зі стокових сервісів, натомусть можна було б сфотографувати мешканців Дніпропетровська.

 
 

Як відомо, минулого року фірмовий стиль та лого для Одеси виготовила Студія Артемія Лєбєдєва.



powered by lun.ua