Тест

Новий інтерфейс TICKETS.UA: інформативність + няшність

Часи, коли лояльність клієнтів можна було завоювати за допомогою нескладних акцій-розпродажів, знижок і разових подарунків, в Уанеті, як і у всій глобальній мережі, стрімко закінчуються. Культура споживання зростає з кожним днем, і сьогодняшній споживач цінує насамперед не призи і знижки, а якість сервісу і можливість заощадити час.

Чи добре це для онлайнових провадерів послуг? З одного боку, це суттєво ускладнює схеми штучних заохочень. З іншого боку, це відкриває простори для тих, хто готовий надавати дійсно якісні послуги, а не маскувати невигадливу цукерку блискучою обгорткою.

Новий інтерфейс, з оновленою логікою і покращеними алгоритмами пошукової видачі, нещодавно представлений українським лідером онлайн-бронювання TICKETS.UA, створений саме для нового покоління користувачів - тих, хто цінує можливість отримати максимум корисної інформації і послуг у одного провадера, не витрачаючи час на збирання необхідних даних і сервісів на багатьох сайтах.

Нова концепція TICKETS.UA

TICKETS.UA - агентство рекомендацій. Саме цим ми керувалися, проектуючи і створюючи новий інтерфейс. Сьогодні наша головна задача - вже не просто допомогти користувачу підібрати потрібний квиток, а надати йому вичерпну інформацію про обраний рейс, авіакомпанію і пункт призначення.

Що ми надаємо?

Більше інформації

  • рейтинг авіакомпаній, сформований на підставі голосування тисяч пасажирів;
  • відгуки пасажирів про рейси, що транслюються у режимі реального часу;
  • довідник аеропортів;
  • розклад авіарейсів по кожному аеропорту;
  • графіки динаміки цін на квитки для популярних напрямків;
  • середня затримка кожного рейса у хвилинах.

Більше сервісів

  • можливість оформити страхування під час бронювання авіаквитка;
  • квитки на потяг і автобус;
  • бронювання готелів;
  • тревел-гіди, довідкова інформація про країни і міста світу.

Покращені алгоритми пошукової видачі

При відображенні результатів пошуку наша система враховує не просто формальну відповідність введеному запиту - точкам вильоту і прильоту і даті поїздки - але й ранжує знайдені варіанти за ціновими характеристиками, за критеріями швидкості й зручності перельоту, враховує місце авіакомпанії у користувацькому рейтингу, перевіряє, чи входить даний рейс у число рекомендованих.

Розширені можливості для підбору потрібного рейсу

І, звичайно, ми не обмежуємо користувача лише автоматичною вибіркою результатів пошуку. В новому інтерфейсі TICKETS.UA ми пропонуємо чималий набір параметрів, за якими можна ранжувати або відфільтрувати знайдені системою рейси:

  • авіакомпанія-перевізник;
  • аеропорт вильоту і прильоту;
  • час вильоту і прильоту;
  • прямий чи непрямий рейс;
  • кількість пересадок;
  • час в дорозі.

Зручність, функціональність і "няшність"

Слово "няшність" не прийнято використовувати у подібних статтях. Але ми вирішили від нього не відмовлятися: воно повністю передає характер нашого нового інтерфейсу. Ми намагалися зробити його не просто функціональним і продуманим. Для нас було важливо, щоб новий інтерфейс TICKETS.UA дарував користувачам позитив, щоб у ньому кожен почувався зручно й комфортно. Зрештою, кожна поїздка - це нові обрії, нові можливості і нові очікування. І ми будемо раді, якщо для наших користувачів радість і задоволення від поїздки будуть починатися вже у момент вибору і покупки квитків.