Топ-5 страхових випадків під час подорожей ®
Фото: Porapak Apichodilok/Pexels |
З 15 липня Євросоюз офіційно вніс Україну до переліку країн "зеленої зони". Це означає, що для українських туристів рекомендовано скасувати "карантинні" обмеження на в'їзд, а країн і можливостей для подорожей стає все більше.
Проте відкриті кордони не скасовують особистих заходів безпеки. Рік пандемії навчив людей обережного ставлення до себе, але більшість з нас фокусували увагу лише на коронавірусі.
Проте під час подорожі нашому здоров'ю не менше загрожують й інші випадки: травмування, отруєння, хвороби, пов'язані зі зміною клімату тощо.
Згідно зі статистикою*, у 2021 році більшість страхових випадків українців пов'язані саме з різними видами травмувань — 26 % від усіх звернень.
Травмування зазвичай трапляються під час активного відпочинку, а інколи і під час екскурсій містом подорожі. На другому місці — інфекція дихальних шляхів — 17 % від усіх випадків.
Наступні у списку: біль у животі (13 %), стоматологічна допомога (9 %). При цьому запити від застрахованих туристів на лікування від коронавірусної хвороби становлять лише 7 % від усіх звернень у 2021 році.
Враховуючи, що ризик захворіти на COVID-19 досі існує, страхові компанії пропонують туристичний поліс із додатковим покриттям лікування у разі коронавірусної хвороби без збільшення вартості страховки.
Наприклад, компанія "Альфа Страхування" пропонує застрахованим пройти тестування та забезпечити лікування у країні подорожі в межах 5 000 USD/EUR протягом усього терміну подорожі.
Щоб попередньо визначити вартість поліса, можна скористатися онлайн-калькулятором на сайті компанії. Ціна залежить від терміну перебування за кордоном, віку туриста, країни, де він планує подорожувати.
Наприклад, для 30-річного туриста, який на тиждень їде у країну ЄС, вартість поліса буде складати від 114 грн до 481 грн (в залежності від того, наскільки широка програма обрана).
"Звичайно, найкраща подорож — це та, під час якої не було причин користуватися страховкою. Але передбачити на 100 % свій відпочинок неможливо, як і життя в цілому, тому краще завчасно подбати про свій спокій та забезпечити собі додаткову підтримку у разі труднощів.
Якщо під час подорожі з нашим клієнтом трапляється страховий випадок, ми надаємо йому комплексний супровід. Для зв'язку з асистуючою компанією достатньо зателефонувати або написати у будь-який з месенджерів (Viber, Skype), або в чат на сайті, або у мобільному додатку Альфа Асистанс, кому як зручно.
Наш поліс гарантує оплату невідкладної медичної допомоги та компенсує витрати на транспортування в клініку на території країни подорожі, а також у клініку в Україні, якщо виникає така потреба", — коментує Ірина Гевель, СЕО страхової компанії "Альфа Страхування".
Під час перебування за кордоном туристична страховка також гарантує клієнту:
1. Оплату витрат на додаткові послуги допомоги особам з дітьми.
2. Страхування фінансових ризиків (на випадок затримки рейсу, втрати або пошкодження багажу, втрати або крадіжки документів).
3. Страхування від нещасного випадку в подорожі.
Щоб подорож запам'яталась лише приємними враженнями без зайвих труднощів, варто завчасно оформити надійний туристичний поліс та зробити це онлайн, заощаджуючи свій час на відвідуванні офісів страхової компанії.
Вже 21 рік "Альфа Страхування" надає українцям якісний сервіс та гарантії виплат. Щодня виплачує клієнтам понад 1,3 млн гривень за різними страховими випадками.
У 2021 році компанію визнали №1 у сфері страхування здоров'я за результатам рейтингу forinsurer.com.
* статистика надана компанією "Альфа Страхування"