Їздити в таксі та звертатися у банк: Українець створив сервіс допомоги глухим людям

— 27 червня 2017, 16:54

Український розробник Віталій Потапчук створив термінал Connect PRO, який допомагає людям із вадами слуху отримувати послуги у банках, таксі, магазинах, кав'ярнях, а працівникам цих закладів полегшує обслуговування клієнтів з особливими потребами.

Український розробник Віталій Потапчук створив термінал Connect PRO

Робота Connect PRO влаштована так, що людина, яка не чує або має слабкий слух, звертається, наприклад, у магазин, який готовий обслуговувати її та має відповідну наліпку.

Вона сканує QR-код на зображенні або вводить назву компанії у посилання getbw.me, якщо на її мобільному пристрої немає QR-сканера.

Після цього на сторінці з'являється пін-код, який потрібно показати працівникові установи, до якої людина звертається. Той, у свою чергу, вводить код у термінал. З'являється чат, у якому клієнт та персонал можуть спілкуватися й вирішувати усі необхідні питання.

До створення терміналу чоловіка, який сам погано чує, підштовхнув експеримент. Він вирішив обійти кілька українських банків, щоби перевірити, як вони налагоджують сервіс для людей із глухотою.

Щойно він жестами показував, що не чує, більшість співробітників просто розводили руками. Деякі підвищували голос або переходили на крик і лише кілька співробітників самі запропонували ручку і папір, щоб почати спілкуватися письмово.

Із досвіду Віталія, спілкування за допомогою паперу й ручки, забирає багато часу – близько години листування, щоб зробити найпростішу операцію з оформлення банківської картки.

[L]Крім того, постає проблема почерку. В одному з банків співробітниця, переносячи в базу контактні дані, невірно переписала прізвище Віталія з аркуша паперу й зробила помилку в офіційних документах.

За словами розробника, найсерйозніший дефект полягає у тому, що під час листування за допомогою ручки і паперу зі співробітником банку стає практично неможливим дотримання банківської таємниці.

Віталій розповідає – якщо порівнювати традиційні способи налагодження письмової комунікації із людьми з вадами слуху, метод, за яким працює Connect PRO, утричі скорочує витрачений час.

"Над проектом ми працювали дуже довго, більше року. Продукт легко використовувати, але він був складним у розробці. Крім тестування у банках, ми багато спілкувалися з психологами, їздили у навчальні заклади для глухих у США, де показували наші напрацювання", – пояснює Віталій.

Фото facebook.com/GetBeWarned

Над проектом працює команда BeWarned, яка у грудні запустила додаток BeWarned Dance, що дозволяє людям із вадами слуху танцювати і "відчувати" музику, перетворюючи її у вібрації, спалахи й візуальний еквалайзер.

"Українська правда. Життя"

Реклама:

Головне сьогодні