Як футбол піднімає важливі соціальні проблеми

2399
20 жовтня 2018

Благодійні та соціальні проекти в Україні досі сконцентровані на одному лише відчутті жалості та, як правило, спрямовані на найбільш емоційну аудиторію.

В той же час за кордоном все частіше можна побачити акції, які працюють з абсолютно іншою мотивацією.

В цій добірці розповім про декілька світових кейсів, коли майданчиком соціальних змін ставало футбольне поле.

СИМВОЛІЧНІ ТАТУЮВАННЯ

У 2015 році футболіст Златан Ібрагімович вийшов на поле, прикрасивши тіло незвичними "татуюваннями" – іменами голодаючих людей.

Таким чином гравець привернув увагу до світової проблеми голоду і того, що сьогодні 805 мільйонів людей на планеті залишаються без їжі.

ОБРАЗЛИВІ ПРІЗВИСЬКА

Кілька років тому збірна Німеччини долучилася до важливої і досить незвичної акції.

На матчі Hero Cup 2016 прізвища на футболках гравців поступилися місцем образливим прізвиськам. Як виявилося, саме так у дитинстві ображали відомих нині на весь світ футболістів.

Гравці не тільки змінили футболки, але й поміняли імена у своїх профілях в Twitter.

Все для того, аби підтримати підлітків, які зазнають знущань з боку ровесників. Проект проти шкільного булінгу ініціювали в організації Deutsches Kinderhilfswerk, а соціальна кампанія отримала назву NameChanger.

ВОРОТАР З ТЕЛЕФОНОМ

На одному із товариських матчів голкіпер Atlético Paranaense постійно відволікався на повідомлення у власному телефоні. Хлопець твітив та переписувався з друзями.

Фанати були в шоці, інтернет заполонили пости про неадекватність поведінки воротаря.

Лише на післяматчевій конференції все стало на свої місця. То була соціальна акція, покликана привернути увагу до користування телефоном за кермом. На дорозі ви можете втратити не перемогу, а життя.

БЕЗCМЕРТНИЙ ФАНАТ

Як вмотивувати футбольних фанатів підписувати згоду на трансплантацію органів?

Виявляється, для цього достатньо запропонувати звання безсмертного фаната.

Прихильники бразильського клубу "Ресіфі" долучилися до проекту, який апелював до бажання вічно вболівати за рідний клуб.

Олександр Тодорчук, креативний директор агенції Gres Todorchuk, засновник гуманістичного руху UAnimals, спеціально для УП.Життя

Титульна світлина SergeyNivens/Depositphotos

powered by lun.ua

Головне на сайті