Дизайнери показали увесь візуальний образ Євробачення-2017
— 3 лютого 2017, 13:03
Креативна агенція Banda Agency разом з дизайн-студією Republique показали, як візуальний образ Євробачення-2017 відображатиметься в міському просторі.
Як відомо, логотипом пісенного конкурсу, який цьогоріч відбудеться в Києві, стало традиційне українське намисто. В соцмережах роботу дизайнерів вже порівняли з косою Юлії Тимошенко та ковбасою.
Втім творці лого зазначають, що візерункові намистини символізують кожного з учасників Євробачення: "Намистина за намистиною, країни створюють дивовижне свято музики".
Намистини символізують учасників Євробачення. Фото: Banda Agency
[L]За задумом дизайнерів, візуальний образ конкурсу можна буде побачити не тільки на рекламних площинах – від сітілайтів і вагонів метро, а й на поштових марках, парасольках і навіть шкарпетках.
РЕКЛАМА:
Дизайнери показали, як візуальний образ Євробачення-2017 відображатиметься в міському просторі. Фото: Banda Agency
Закладену в логотип ідею креативники доповнили слоганом "Celebrate Diversity" ("Шануймо різноманітність"), який, на їх думку, відображає важливі для Євробачення цінності – "об’єднання Європи і країн поза її межами, щоби вшанувати те, що поєднує і те, що відрізняє один від одного".