Instagram-маска Лесі Українки: користувачі можуть спробувати ефект до 150-річчя поетеси

Дарія Поперечна — 22 лютого 2021, 10:21

25 лютого виповнюється 150 років від Дня народження української поетеси Лесі Українки.

До ювілею у Міністерстві культури та інформаційної політики вирішили створити Instagram-маску з різними образами поетеси.

У міністерстві пояснюють, що розробили такі візуальні ефекти, аби аудиторія соцмережі активно долучилася до відзначення ювілейного року Лариси Косач-Квітки.

Маска була створена в партнерстві з агенцією Postmen, розповідають у відомстві.

Загалом користувачі можуть приміряти на себе три образи поетеси.

ВІДЕО ДНЯ

Для їхнього створення розробники використали деталі з портретів Лесі Українки, зокрема аксесуари та елементи одягу.

Спробувати візуальні ефекти можна з мобільних пристроїв.

У відомстві пояснюють, що перший образ – Femme Modern присвячений феміністичним та модерністським поглядам поетеси.

Візуальні ефекти зображують риси лиця та прикраси Лесі Українки, а фон доповнений її рукописом

Другий ефект назвали "Блакитна троянда", він передає популярний образ поетеси з квітами у волоссі.

Квіти, що прикрашали волосся Лесі Українки, зображені у вигляді стилізованого вінка

"Саламандра" – це третій образ, який символізує проєвропейську позицію мисткині.

Зазначається, що цю позицію поетеса підкреслювала зокрема й через свій зовнішній вигляд — тогочасний одяг і модні сукні.

Вас також може зацікавити:

Тарас Шевченко: чому він став поетом №1 в Україні та чи справді ми його знаємо

Письменниця і поетка Катерина Калитко: Ми маємо усвідомити самоцінність без пригортання до Росії чи до когось іншого

Ромський поет Януш Панченко – хранитель прадавньої мови сервів та волохів

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Також ми ведемо корисний Telegram-канал "Мамо, я у шапці!".

Реклама:

Головне сьогодні