Три фільми Docudays UA 2019, які надихнуть вас на зміни навколо
Документальне кіно й активізм працюють разом, і їм є що показати скептикам.
Цьогоріч на XVI Міжнародному фестивалі документального кіно про права людини Docudays UA про це буде окрема програма.
"Українська правда. Життя" відібрала три найцікавіші стрічки, які варто переглянути. Вони демонструватимуться БЕЗКОШТОВНО.
Docudays UA триватиме з 22-30 березня. З розкладом показу всіх фільмів можна ознайомитись тут.
Це дебютна повнометражна картина американця Бінґа Ліу.
Стрічка потрапила до цьогорічного шортліста "Оскару" та вже здобула десятки нагород.
У кадрі: Рокфорд – промислове місто штату Іллінойс, "іржавого поясу" Америки.
На людей, які зростають там, чекають лише безробіття та бідність. Але троє шкільних друзів знаходять відраду у скейтбордингу, а один із них, Бінґ Ліу, знімає на відео всі їхні пригоди.
Йому вдається зафільмувати несподівану для них дорослість, із усіма безнадійними роботами, народженням дітей і роздумами про те, що означає бути людиною.
Через багато років Бінґ повертається до рідного міста з’ясувати, що сталося із друзями дитинства.
Режисер порушує майже всі правила документальних зйомок: з’являється у своєму власному фільмі, іноді говорячи просто в камеру.
Подекуди "Обережно, провалля!" нагадує сеанс психотерапії, де режисер проживає насильство, якого зазнав від батька, і попереджає свого друга Зака про загрозу опинитися у такому самому замкненому колі алкоголізму та жорстокості.
Зрештою Ліу блискуче реалізовує своє завдання, оскільки кожна деталь цього фільму щира. У ньому режисер змальовує дуже актуальний портрет американського покоління, якому загрожує забуття.
Показ: 24 березня (неділя) о 19:00, в креативному просторі IZONE (Набережно-Лугова, 8), 1-й поверх. Вхід ВІЛЬНИЙ.
Стрічку представить Ірина Виртосу, журналістка Центру інформації про права людини.
Додатково: 25 березня представниця імпакт-агенції Picture Motion Меґан Вандерворт розповість, як стрічці вдалося досягти такого успіху та поділиться подальшими планами.
У кадрі: Споживачі люблять і живуть своїми смартфонами, планшетами та лептопами. Шквал технологічних новинок безупинно виливається на ринок, обіцяючи деталі кращий зв’язок, нескінченні розваги та миттєву інформацію.
Обсяги вражають. До 2020 року чотири мільярди людей матимуть особистий комп’ютер. У п’ятьох мільярдів будуть мобільні телефони.
Але в цієї революції є й темна сторона, прихована від більшості споживачів.
У своєму фільмі-розслідуванні режисерка Сью Вільямс викриває за лаштунки індустрії електроніки та доводить, що навіть найменші гаджети мають смертельні наслідки для довкілля та здоров’я.
Показ: 25 березня (понеділок) о 19:00 в креативному просторі IZONE (Набережно-Лугова, 8), 1-й поверх. Вхід ВІЛЬНИЙ.
Представлятиме фільм голова проекту "Україна без сміття" Євгенія Аратовська.
Додатково: 26 березня на прикладі стрічки засновниця дистрибуторської фірми Film Sprout Кейтлін Бойл, розповість, як низові глядацькі ініціативи та громадські акції на кшталт підписання петицій створюють нові можливості для документальних фільмів, націлених на зміни у світі.
У кадрі: Гарвардська студентка Дженніфер Брі готується до весілля своєї мрії, аж раптом тіло починає її підводити.
В надії зрозуміти дивні симптоми, Брі бере камеру і фільмує найпохмуріші моменти її боротьби із синдромом хронічної втоми – загадкової хвороби, яку дехто досі вважає вигаданою.
Неймовірно щира розповідь Брі закликає переглянути кліше, пов’язані з цією хворобою, від якої страждають мільйони.
"Неспокій" – це чутлива та виразна особистісна документальна стрічка, яка напевне зачепить глядачів більше, ніж вони могли б собі уявити.
Це невивчена і водночас поширена хвороба, від якої страждає щонайменше 1% населення (більше, ніж від розсіяного склерозу, наприклад).
[BANNER4]Показ: 26 березня (вівторок) о 19:00 в креативному просторі IZONE (Набережно-Лугова, 8), 1-й поверх. Вхід ВІЛЬНИЙ.
Стрічку представлятиме Юлія Сачук, голова громадської організації Fight For Right..
Додатково: 27 березня на прикладі фільму "Неспокій" і супровідної інсталяції "Неспокій VR" Ребекка Ешдаун, директорка кампаній маркетингової і дистрибуторської агенції Together Films, розповість про унікальну модель гібридної дистрибуції, про винахідливі шляхи посилення ефективності кампаній для некінотеатральних показів і вихід на цільову аудиторію за допомогою правильно обраного майданчика.
Вас також може зацікавити:
Імпакт-інвестиції як нове покоління бізнесу: 5 сфер, де бізнес змінює українські міста
А вас би шокував смажений собака? Суперечливий активізм обурив Австралію ВІДЕО
Не вбивати, а годувати. Чому PETA просить не вживати деякі приказки
Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на нашій сторінці у Facebook.
А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я.