Що робити, якщо в лікарні вимагають гроші за безоплатні послуги? Пояснює НСЗУ

Олена Барсукова — 30 травня 2022, 20:55

Держава гарантує українцям безкоштовну допомогу та медикаменти, які передбачені Програмою медичних гарантій.

Війна – це не причина для того, щоб у пацієнта вимагали гроші за надані послуги або ліки, наголошує Національна служба здоров'я України.

У відомстві пояснили, що робити, якщо вам відмовляються надавати послуги безоплатно.

Читайте також: Як отримати безкоштовні ліки під час війни? Пояснює НСЗУ

Фото: AlexLipa/Depositphotos

Що робити, якщо з вас вимагають гроші?

Якщо ви переконались, що ваші права порушують або вимагають гроші за послуги, які мають бути безоплатними, зверніться з офіційною скаргою.

ВІДЕО ДНЯ

Якщо відмовляє лікар, напишіть скаргу до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.

Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я в вашому місті або регіоні.

Також можна звернутися до власника медзакладу – відповідного органу місцевої влади. Зазвичай, у назві лікарні зазначено, хто власник.

Читайте також: Які послуги є безкоштовними для пацієнтів у стаціонарі. Пояснює МОЗ

Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ.

Це можна зробити:

  • через контакт-центр за номером 16-77;
  • на поштову адресу Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073;
  • або на електронну адресу [email protected].

Нагадаємо, раніше у НСЗУ пояснювали, як отримати ліки безкоштовно під час війни.

Читайте також: Які послуги можна отримати безкоштовно, якщо вам потрібна нескладна операція? Пояснення НСЗУ

Реклама:

Головне сьогодні