Що робити, якщо в лікарні вимагають гроші за безоплатні послуги? Пояснює НСЗУ

Олена Барсукова — 30 травня 2022, 20:55

Держава гарантує українцям безкоштовну допомогу та медикаменти, які передбачені Програмою медичних гарантій.

Війна – це не причина для того, щоб у пацієнта вимагали гроші за надані послуги або ліки, наголошує Національна служба здоров'я України.

У відомстві пояснили, що робити, якщо вам відмовляються надавати послуги безоплатно.

Читайте також: Як отримати безкоштовні ліки під час війни? Пояснює НСЗУ

Фото: AlexLipa/Depositphotos

Що робити, якщо з вас вимагають гроші?

Якщо ви переконались, що ваші права порушують або вимагають гроші за послуги, які мають бути безоплатними, зверніться з офіційною скаргою.

Якщо відмовляє лікар, напишіть скаргу до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.

Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я в вашому місті або регіоні.

Також можна звернутися до власника медзакладу – відповідного органу місцевої влади. Зазвичай, у назві лікарні зазначено, хто власник.

Читайте також: Які послуги є безкоштовними для пацієнтів у стаціонарі. Пояснює МОЗ

Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ.

Це можна зробити:

  • через контакт-центр за номером 16-77;
  • на поштову адресу Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073;
  • або на електронну адресу [email protected].

Нагадаємо, раніше у НСЗУ пояснювали, як отримати ліки безкоштовно під час війни.

Читайте також: Які послуги можна отримати безкоштовно, якщо вам потрібна нескладна операція? Пояснення НСЗУ

Реклама:

Головне сьогодні