Вони мріяли зробити книжкову полицю для сина, а створили власний бізнес

Вони мріяли зробити книжкову полицю для сина, а створили власний бізнес

Щойно у подружжя Антона і Вікторії Зубкових із Харкова народився син вони почали скуповувати дитячі книжки.

Чоловік часто привозив такі, яких не було і немає в Україні. Вони були великі й малі, різні на дотик.

Дуже важливо в дитини виховати любов до читання. Добре, коли це вдається зробити органічно і читання не стає покаранням. Добре, коли дитина хоче читати сама.

Нам це вдалося. Без книжки дитина не засинала, – розповідає Вікторія.

Щойно у подружжя Антона і Вікторії Зубкових із Харкова народився син вони почали скуповувати дитячі книжки

Книжки були скрізь: на столах, на підвіконні, на підлозі. Виникла потреба їх кудись складати.

РЕКЛАМА:

Антон зайнявся пошуком поличок для книжок. Але всі ці стелажі та полички були такими стандартними.

Ми принципово не хотіли творчий світогляд дитини обмежувати по суті коробкою з ДСП, – розповідає мама.

Хотілося, щоб було красиво і безпечно, щоб дитину такий стелаж стимулював читати і сприймати книжки, як щось прекрасне.

Все, що подивилися, родину не влаштувало, тож вирішили створити своє, а заодно зрозуміли, що особливої конкуренції на ринку меблів для дітей немає.

Колись почули іспанською familia feliz – це в перекладі "щаслива сім’я". Ось так і виникла назва фірми Felifam, так назвали і сайт.

Міжнародний hand made

Ми не затяті мандрівники. Звісно, були за кордоном, але це переважно такі теплі країни як Туреччина, Єгипет. Також були в Греції та Німеччині.

Чоловік озвучив мені свою ідею – виготовляти книжкові полички у вигляді світових архітектурних пам’яток, я почала обдумувати, уявляти, малювала собі в голові, пригадує Вікторія.

Перші ескізи допоміг розробити дизайнер, якого випадково знайшли в інтернеті.

Далі подружжя найняло людину, яка вміє працювати з деревом. Замовили пробний зразок.

Це був міст Tower і ручна різьба. Тоді він ще був не об’ємний, ми його вдосконалили з часом.

Перший Тауер поїхав до Лондона

У виробництво зі старту вклали $10 000. На міжнародний ринок вийшли через американську платформу Etsy, яка створена для поширення рукотворної продукції (hand made).

Той Тауер поїхав до Лондона, на батьківщину Падінгтона та Гаррі Поттера.

Наступною стала Ейфелева вежа. Її замовляли у США та Австралію. При тому, що в США доставка складала $100, а в Австралію – $200. Тобто від 50% до 100% від вартості меблів.

Наступною стала Ейфелева вежа

Були в асортименті також інші мости. Наприклад, Гарбор-Брідж – міст через затоку в Сіднеї (Австралія).

Зробили стелаж для книжок у вигляді Фрідом Тауер (Нью-Йорк) та дитячий стіл у вигляді Тріумфальної арки. Але ці моделі не продавалися.

Є ескіз шафи у вигляді собору Нотр-Дам де Парі.

Ми його так і не втілили в життя. З огляду на те, які трагічні події мали місце нещодавно у Франції (пожежа Нотр-Даму, – ред.) то для нас би було дуже символічним таки зробити наш Нотр-Дам, – зазначає Вікторія.

Кілька місяців, які приголомшили

Книжна поличка з натуральної вільхи коштує близько 4 000 грн. Це лише собівартість.

Ми працюємо тільки з вільхою. Сосна може виділяти смоли і зіпсуватися після того, як її пофарбують або покриють лаком, – розповідає Вікторія Зубкова.

Ми її покриваємо виключно сертифікованою фарбою, яка є безпечною для дітей. Як мама, я була переконана,що батькам важливо, щоб меблі для дітей були натуральні і безпечні.

Крім того, вільха – це м’яка порода дерева. Відповідно, навіть якщо дитина вдариться, то травма буде не такою, якщо це буде, скажімо, твердий дуб.

Дитячий стіл у вигляді Тріумфальної арки

Здавалася, що все було гарно придумано і продумано, але кілька місяців подружжя сиділо без замовлень і це їх приголомшило.

Приїхали до Києва. Завезли свою продукцію у кілька магазинів. Там всі казали, що вироби дійсно дуже круті, але за півроку продажів так і не було.

Наш прорахунок був в тому, що ми не поцікавилися в людей, чи їм це потрібно. Ми не вийшли на свою цільову аудиторію, – пояснює Вікторія.

Саме тому, після півроку неефективних продажів, нам довелося зайнятися тим, що робить більшість на ринку – виробництвом ліжок, тумбочок, шаф і стелажів.

Навіть ті моделі, які родинний бізнес випускає зараз, вони намагаються робити оригінальними, тож їм вже вдалося відбити інвестиції, проте мрія – одного дня таки зробити меблі з архітектурними пам’ятками кожної країни світу – ще жевріє.

Для України думали над тим, щоб зробити Золоті ворота.

Хотілося б зробити тумбочку у вигляді Колізею та стелаж у вигляді Пізанської вежі.

Пошук цільової аудиторії

Зараз у подружжя вже двоє дітей – син і донька. Тож батьківський фокус не змістився.

– Ми колись займалися дитячим харчуванням. На цьому ринку просто скажена конкуренція, – розмірковує Вікторія.

А щодо меблів для дітей, то я переконана, що ця ніша не зайнята. Те, що зараз пропонує ринок меблів дітям – це по суті нічого.

Звісно, аудиторія їхніх меблів – це не лише діти. Можливо, для когось пам’ятка архітектури є особливою і пов’язана з його життєвою історією. Питання лише в тому, як відшукати свого клієнта з-поміж мільярдів інтернет-користувачів.

Зараз Felifam активно моніторить споживачів. Щомісяця в сторінку в Instagram вкладають зо $300.

Це приносить нам 2500-3000 підписників у місяць. У свою чергу це дає нам 25-30 замовлень.

Є у фірми й своя сторінка у Facebook, але цей напрям продажів вони ще не розвивали.

Подружжя не полишає надії втілити свої мрії в реальність і навіть зараз працює над створенням нових ескізів.

Наприклад, у розробці варіант письмового столу, де є знаменитий Біг Бен та телефонна лондонська будка.

Варіант письмового столу, де є знаменитий Біг Бен та телефонна лондонська будка

Хочемо створити колекції дитячих меблів і увійти в 5-ку найкращих виробників в Україні. А згодом маємо вийти на європейський ринок, – ділиться сокровенним Вікторія Зубкова.

Я хочу вірити, що буде в світі шафа у вигляді Нотр-Даму, комод у вигляді Пізанської вежі, а книжкова поличка "Золоті ворота" може стати візитівкою України.

Ірина Федорів, спеціально для УП.Життя

Вас також може зацікавити:

Реклама:

Головне сьогодні