Як поводитися в закладі. Поради від керівниці ресторану

12507
21 серпня 2019

Що робити, щоб похід в ресторан залишив лише приємні спогади.

Кожен привід визначає не тільки можливий дрес-код, вибір страв і вина, але й загальний настрій і присутніх гостей.

Варто також враховувати обстановку і специфіку місця, до якого ви збираєтеся піти. Особливо беріть до уваги цей фактор, якщо берете з собою дітей.

Правильно обрані страви можуть принести задоволення, а вино згладити гострі кути в розмові і дати розслабитися.

Важливим аспектом є також дотримання дрес-коду. Коли ваше вбрання відповідає місцю, в яке ви приходите – це дає впевненість і, з психологічної точки зору, відчуття особливого єднання з ним.

Як врахувати всі аспекти і отримати від проведення часу насолоду? Розповість керуюча рестораном Veranda on the river Тетяна Авраменко.

 Спілкуйтеся з персоналом на рівних і з повагою. Гість завжди правий, але це не має впливати на рівень вашої ввічливості.

Що вдягнути?

Враховуйте специфіку місця, до якого прямуєте. Тотальне табу спортивний і пляжний одяг. Виключення – елементи одягу чи взуття у поєднанні зі стилем casual.

Неважливо, якої марки на вас одяг, проте він має бути чистим та охайним.
Якщо ви не шанувальник класики, то одяг в стилі smart casual повністю підійде для того, щоб зявитися в ньому в ресторані.

Перевірте також, чи немає певного дресс-коду. Наприклад, заклад може проводити White weekend, в такому разі бажано вдягнути щось біле.

В ресторан з дітьми

Оберіть відповідний ресторан. Є заклади, що акцентують свою роботу на принципі чайлдфрі. Їх основне правило – тільки дорослі гості і ніякого дитячого сміху і дітей поблизу. Краще заздалегідь зателефонувати в обраний ресторан і уточнити це питання.

Поговоріть з дітьми з приводу візиту в ресторан. Обговоріть з малюками, що в ресторані не варто голосно говорити і бігати по залу. Не можна робити замовлення без відома батьків. Слід сідати туди, куди запропонують батьки. Проговоріть певні правила етикету за столом.

 Важливо заздалегіть продумати дозвілля дітей у ресторані

Уточнюйте всі аспекти. Запитайте про наявність дитячого меню. Не соромтеся попросити дитячий стільчик, замовити теплий сік або пересадити сім'ю подалі від кондиціонера і тим більше – в зону, де не палять. Всі маніпуляції з перевдяганням або зміною підгузника краще виконати в дамській кімнаті.

Правильним буде оплатити хімчистку, якщо дитина забруднила одяг інших гостей ресторану або розбила посуд.

За відсутністю дитячої кімнати. Уточніть питання наявності цієї зони у ресторані. Якщо кімната відсутня – потурбуйтеся про іграшки, розмальовки, які ви можете взяти до закладу для дитини.

 

Спілкування з персоналом

Пам'ятайте, що кожен співробітник – це, перш за все, жива людина.

Спілкуйтеся з персоналом на рівних і з повагою. Гість завжди правий, але це не має впливати на рівень вашої ввічливості.

 Кожен привід визначає не тільки можливий дрес-код, вибір страв і вина, але й загальний настрій і присутніх гостей

Основні правила етикету

Не запізнюйтеся. Допустима норма – "академічне" запізнення на 15 хвилин у разі наявної броні. Якщо ви сильно спізнилися і за ваш стіл посадили інших гостей – це не привід для скандалу. Якщо вести себе ввічливо та з повагою, конфліктну ситуацію вдасться вирішити.

Слідкуйте за своїми дітьми. Небезпечно для них, в першу чергу, бігати по залу і заважати офіціантам, які можуть не втримати піднос з гарячим або впустити гострі предмети.

Будьте ввічливі з обслуговуючим персоналом і співробітниками закладу. Уникайте грубих жестів, клацання пальцями та нецензурних слів при спілкуванні з офіціантами. Справжній професіонал розгадає ваше бажання про заміну приборів за допомогою візуального контакту.

Намагайтеся не користуватися телефоном, усе ж таки, похід в ресторан – це відпочинок.

Замовляйте стільки, скільки зможете з'їсти. Поважайте їжу і працю кухарів.

Завжди стежте за ліктями, аристократичні жести ніхто не відміняв.

Залишайте конкретні зауваження шеф-кухарю, якщо вам щось не сподобалося.

Не соромтеся говорити приємне. Кожен працівник ресторану – це особа, яка взаємодіє з людьми. І, повірте, їй або йому буде приємно почути заслужену похвалу.

powered by lun.ua