У Сквері Небесної сотні створили барельєф з портретом Сергія Нігояна. Фото
На великій стіні цегляного будинку, що обернена до Михайлівської площі, художник викарбував у своїй неповторній техніці портрет Сергія Нігояна, першого з героїв Небесної Сотні, який загинув під час заворушень на вулиці Грушевського 22 січня 2014 року.
"Як представник другого покоління вірмено-української спільноти, Сергій уособлює полікультурний характер Майдану, який був підтриманий більшістю населення з вимогою покласти край правлінню корумпованої політичної еліти. Логічно, що арт-об’єкт знаходиться у Сквері Небесної сотні, створеному добровольцями на місці пустки в самому центрі Києва без жодної державної підтримки. Це єдиний спосіб, у який я міг зробити свій внесок, висловивши повагу тим, хто поклав своє життя в ім'я свободи вибору свого майбутнього. Очі Сергія - це очі всієї Небесної Сотні", - розказав Алешандре Фарту на презентації своєї роботи.
[L]Натхненний подіями українського Майдану митець прийняв запрошення ініціативи "Місто-сад", спільноти, що створила Сквер Небеної сотні на місці смітника поруч з Михайлівським собором та куратора стріт-арт проектів Олега Соснова.
Без жодного гонорару художник погодився приїхати до України, щоб створити у сквері барельєф та подарувати його киянам.
"Те, що сьогодні у Сквері Небесної сотні є портрет Сергія Нігояна роботи Алешандре Фарту - це мрія, яка стала реальністю, так само, як і Сквер Небесної сотні. Мрійники 18-20 лютого демонтували для укріплення барикад паркан, який 8 років закривав смітник в серці міста, об’єднувалися і створювали Сквер, мрійник Сергій Нігоян став символом віри і свободи. Саме його погляд надихнув Алешандре Фарту", - каже Євгенія Кулеба, засновник ініціативи "Місто-сад", Сквер Небесної сотні.
Алешандре Фарту виріс в промисловому передмісті Лісабона, столиці Португалії. Його творчість сформувалася під впливом перетворень, викликаних інтенсивною урбанізацією 1980-х і 1990-х років. Португальський художник розпочав візуальну взаємодію з міським середовищем під ім'ям Vhils на початку 2000-х років, коли став плідним графіті-художником.