Пропаганда краси "плюс-сайз" стимулює епідемію ожиріння - експерти

— 11 грудня 2015, 10:01

На їхню думку, оспівування привабливості пишного тіла має зворотній бік медалі: це погано позначиться на стилі життя людей та їхній харчовій поведінці.

Про це пише The Daily Mail із посиланням на Journal of Public Policy and Marketing Американської асоціації маркетологів.

У ході експериментів експерти виявили, що на сигнал "зайва вага – це прийнятно" люди реагують посиленням потягу до нездорової їжі та зниженням мотивації до здорового способу життя.

Водночас, констатують дослідники, результатом маркетингових кампаній із залученням моделей плюс-сайз стає те, що споживач більше непокоїться про власну зовнішність та фігуру – а це результат протилежний від того, на який усі сподіваються.

Одним із авторів дослідження є доктор Брент МакФеррен із канадського Університету Саймона Фрейзера, який займається темою маркетингу та впливу соціуму на поведінку споживача. Він підкреслив, що панування в моді та рекламі суперхудих моделей і засудження повноти також не несе в собі нічого хорошого і жодним чином не мотивує людей худнути.

РЕКЛАМА:

На думку вчених, необхідно відходити від крайнощів та припинити оцінювати чиїсь тіла як "хороші" чи "погані".

"Оскільки ані прийняття, ані засудження крупних тіл не дає бажаних результатів, замість цього… варто було б знайти золоту середину – використовувати образи людей зі здоровою вагою та, ще важливіше, утримуватися від привертання уваги до розміру тіла", - зазначають дослідники.

Як відомо, моделі плюс-сайз, серед яких Ешлі Грехем, Кендіс Хаффін і Тесс Холлідей, з'являються у багатьох глянцевих журналах та на подіумах, мають сотні тисяч підписників у Instagram.

Кендіс Хаффін

Між іншим, в одному зі своїх інтерв’ю Хаффін, котра знімалася для "Pirelli", "Harper's Bazaar" та "Vogue", запевнила, що якраз моделям плюс-сайз не можна дорікнути нездоровим способом життя.

"Дівчата "плюс" у цій індустрії – одні з найздоровіших людей, котрих я зустрічала в своєму житті. Ми не влаштовуємо вечірок у McDonald’s. Дівчата, котрих я знаю, всі займаються йогою, пробігають по 3 милі на день та їдять здорову, збалансовану їжу", - розповіла Хаффін.

Нагадаємо, скандал у мережі нещодавно викликав останній календар "Pirelli", на сторінках якого люди не побачили, як раніше красунь-моделей із ідеальними параметрами.

Реклама:

Головне сьогодні