Пропаганда краси "плюс-сайз" стимулює епідемію ожиріння - експерти
На їхню думку, оспівування привабливості пишного тіла має зворотній бік медалі: це погано позначиться на стилі життя людей та їхній харчовій поведінці.
Про це пише The Daily Mail із посиланням на Journal of Public Policy and Marketing Американської асоціації маркетологів.
У ході експериментів експерти виявили, що на сигнал "зайва вага – це прийнятно" люди реагують посиленням потягу до нездорової їжі та зниженням мотивації до здорового способу життя.
Водночас, констатують дослідники, результатом маркетингових кампаній із залученням моделей плюс-сайз стає те, що споживач більше непокоїться про власну зовнішність та фігуру – а це результат протилежний від того, на який усі сподіваються.
Одним із авторів дослідження є доктор Брент МакФеррен із канадського Університету Саймона Фрейзера, який займається темою маркетингу та впливу соціуму на поведінку споживача. Він підкреслив, що панування в моді та рекламі суперхудих моделей і засудження повноти також не несе в собі нічого хорошого і жодним чином не мотивує людей худнути.
На думку вчених, необхідно відходити від крайнощів та припинити оцінювати чиїсь тіла як "хороші" чи "погані".
"Оскільки ані прийняття, ані засудження крупних тіл не дає бажаних результатів, замість цього… варто було б знайти золоту середину – використовувати образи людей зі здоровою вагою та, ще важливіше, утримуватися від привертання уваги до розміру тіла", - зазначають дослідники.
Як відомо, моделі плюс-сайз, серед яких Ешлі Грехем, Кендіс Хаффін і Тесс Холлідей, з'являються у багатьох глянцевих журналах та на подіумах, мають сотні тисяч підписників у Instagram.
Кендіс Хаффін |
Між іншим, в одному зі своїх інтерв’ю Хаффін, котра знімалася для "Pirelli", "Harper's Bazaar" та "Vogue", запевнила, що якраз моделям плюс-сайз не можна дорікнути нездоровим способом життя.
"Дівчата "плюс" у цій індустрії – одні з найздоровіших людей, котрих я зустрічала в своєму житті. Ми не влаштовуємо вечірок у McDonald’s. Дівчата, котрих я знаю, всі займаються йогою, пробігають по 3 милі на день та їдять здорову, збалансовану їжу", - розповіла Хаффін.
Нагадаємо, скандал у мережі нещодавно викликав останній календар "Pirelli", на сторінках якого люди не побачили, як раніше красунь-моделей із ідеальними параметрами.