"Чорний – гарний". Гравець "Манчестер Юнайтед" змінив напис на худі H&M
Форвард англійського футбольного клубу "Манчестер Юнайтед" Ромелу Лукаку долучився до акції проти расистської реклами H&M, змінивши напис на худі "Найкрутіша мавпа у джунглях" на "Чорний – значить гарний".
[L]Світлиною з відфотошопленим написом футболіст поділився в Instagram.
До фотографії футболіст додав напис: "Ти – принц, який скоро стане королем. Не дай нікому казати, що ти інакший... #blackexcellence".
Окрім Ромелу Лукаку, про свій протест рекламі худі H&M заявили баскетболіст Леброн Джеймс, репер Diddy, йдеться на CNBC.
Канадський співак The Weeknd публічно завив про припинення співпраці із H&M через випадок із написом на дитячій кофтинці.
The Weeknd написав у Twitter, що не працюватиме більше з H&M, оскільки його сильно образила реклама бренду.
woke up this morning shocked and embarrassed by this photo. i’m deeply offended and will not be working with @hm anymore... pic.twitter.com/P3023iYzAb
— The Weeknd (@theweeknd) 8 січня 2018 р.
Скандал зчинився, тому що для реклами нової колекції бренд одягу H&M одягнув темношкірого хлопчика в худі "Найкрутіша мавпа у джунглях".
В результаті компанія перепросила й видалила рекламу зі свого сайту, проте продовжує продавати худі.
H&M – не перша компанія, яку звинуватили у расистських упередженнях через невдалу рекламу.
Восени 2017 року після звинувачень у расизмікомпанія Dove перепросила за рекламу, на якій темношкіра жінка знімає із себе одяг і перетворюється на білу нібито після використання лосьйону для тіла.
Після шквалу критики рекламного ролика Dove, героїня відео вирішила заступитися за компанію, сказавши, що конфлікт був роздутим і далеким від расистських упереджень.
У скандал на підґрунті расизму також потрапляла компанія Nivea, у рекламному повідомленні якої йшлося про те, що більй значить чистий".