Пояснити математику через в'язання: оригінальний спосіб

2091
5 лютого 2019

Плести, щоб зрозуміти математику.

Саме цей метод використовує Сара Дженсон, викладачка математики та доцент коледжу .

Вона вважає, що спиці та нитки набагато краще за калькулятори та підручники пояснять складні математичні поняття.

Про це пише Wonderful Engineering.

 Фото: Джерело

Її основна місія – допомогти студентам через математику зрозуміти світ, що їх оточує.

Коли вона запитала студентів назвати перші два слова , які асоціюються у них з математикою, вони назвали "розрахунки" та "рівняння".

В той час як професійні математики назвали "критичне мислення" та "розв’язання проблем".

"Те, що професіонали думають про математику, сильно відрізняється від того, що думають про неї пересічні люди.

Якщо єдине, що асоціюється з математикою, це "розрахунки" та "рівняння", не дивно, що потім ми так часто чуємо: "Я ненавиджу математику"", – каже Дженсон.

Коли студенти плетуть подушки, вони вивчають головний математичний аспект – рівноцінність.

Дженсен розповідає, що фундаментальна математика – це рівняння. І головний математичний знак тут – знак рівності.

Наприклад, x=5. Математично x має ту ж саму цінність, що і 5. Число 5 та цінність x має бути однаковими.

Вона додає, що в житті не всі речі є зрозумілими.

Дві величини – це не завжди одне й те саме. Але вони можуть бути рівноцінними за певними критеріями.

Щоб зрозуміти це, студенти в її класі плели подушку. Коли вони виплітали візерунок та рухались по колу для цього, фізично могли побачити суть рівноцінності.

За допомогою своєї методики вона навчала студентів геометричного методу "гумового листа".

Уявіть, що весь світ – це шматок гумового листка.

А потім подумайте, що це означає у контексті форм та топографії.

Якщо це здається важким, може, плетіння допоможе?

Особливо плетіння таких округлих речей як шкарпетки чи рукавички.

Метод гумового листа вчить, що і трикутник, і коло можуть бути однаковими, якщо зроблені з еластичного матеріалу.

І учні Дженсен плели шарфи та округлі об’єкти, щоб погратись з цією теорією.

Викладачка сподівається, що так вона зможе відкрити світ математики широкому загалу та впровадити математичні ідеї в їх щоденне життя.

Можливо вас також зацікавить:

Ми не хочемо втрачати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на нашій сторінці у Facebook.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я.

powered by lun.ua