Набір відьми, вода з ванни та інші дивні речі, які "впарюють" в Instagram
Хто такі інфлюенсери?
Інфлюенсер – це індивід, який може впливати на купівельні (і не лише) рішення інших людей.
Для того, щоб стати інфлюенсером потрібно мати хоча б 15 000 підписників в Instagram.
Ні для кого не секрет, що ведення популярної сторінки в Instagram – це бізнес або, принаймні, це та основа, яка може стати бізнесом.
Найчастіше у соціальних медіа продають одяг, косметику, біологічні добавки тощо.
Але іноді інфлюенсери заходять занадто далеко і намагаються продати нам дуже дивні речі.
Фото: dedivan1923/Depositphotos |
Наприклад, ось ця 20-річна рожевоволоса дівчинка-геймер Бель Дельфін вирішила запропонувати своїм 4 мільйонам підписникам... воду з ванни після власного купання.
Про це повідомляє Daily Mail.
Фото: DailyMail |
На місткості з водою є попередження:
"Запаковане, поки я гралась у ванні. Це дійсно вода з ванни. Попереджаю, вона не для пиття, а саме для сентиментальних цілей".
Баночка води коштує 30$.
Фото: DailyMail |
Підписники відреагували на пропозицію по-різному.
Один написав:
"Трясця! Бель досягла такого високого рівня впливу, що може продавати воду з ванної. Вона дивиться на рахунок за воду і каже: "Ні, це ви будете мені платити".
Але й були ті, хто замовив 37 літрів.
Загалом блогерка вже продала 500 пляшок води.
Вона каже, що сама не очікувала такої божевільної реакції підписників.
А от продукція відомої голлівудської актриси Гвінет Пелтроу складніша, але з економічної точки зору явно менш вигідна, ніж баночка води з ванної.
Як розповідає ведучий yotube каналу "Клятий раціоналіст", вона продає наліпки від стресу, які ніби то зроблені з того самого матеріалу, що й скафандри від NASA.
В NASA спростували цю інформацію, пише Forbes.
Фото з крамниці Гвінет Пелтроу Goop |
Продаж води з власної ванни або наліпки від NASA звучить дико, але це небезпечно хіба що для вашого гаманця.
Але багато інфлюенсерів не гребує медичними товарами.
Фармакологічні й біотехнологічні компанії, а також медичні стартапи у Кремнієвій долині використовують інфлуенсерів для промоції власної продукції.
Наприклад, у популярних блогах для мам такі блогерки як Елісон Оуен та Стефані Пелтіер рекламували портативний девайс "Bloomlife", який ніби то може відстежувати перейми.
Цей девайс не потребував схвалення Адміністрації з контролю ліків та харчових продуктів США (FDA), лише реєстрацію.
Проте на сайті компанії зазначено, що апарат не замінює медичного нагляду, але блогери про це у свої постах не загадали, пише Vox.
Трапляються і цікаві "розробки".
Наприклад, спрей від енергетичних вампірів.
Коштує "усього" 27 доларів.
Пост стверджує, що це має захистити вас від негативної енергії та боронитиме вашу ауру.
Також, є пропозиції для справжніх відьом.
Instagram акаунт ancient_hearts з понад 60 000 підписників пропонує набори для відьом.
Там трави, чарівні палички, свічки, руни й ще якась магічна... продукція.
Коштує такий набір 65 євро.
Але навіть інфлюенсери зазнають невдач.
Наприклад, блогерка @Arii з 2,5 мільйонами підписників не спромоглась продати їм 36 футболок, повідомляє Business Insider.
Дівчина хотіла запустити власну лінію одягу.
"Я думала люди підтримують мене, але вони навіть не поширили жоден з моїх постів, хоч я і просила про це. Я завжди підтримувала інших блогерів і сподівалась на таке ж ставлення", – каже дівчина.
Вас також може зацікавити:
Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на нашій сторінці у Facebook.
А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу або Telegram про здоров'я та здоровий спосіб життя.