Британія заборонила рекламу з гендерними стереотипами. Чому це важливо

— 14 серпня 2019, 10:50

Мама працює на кухні й грає з дитиною, а от тато незграбно та комічно виконує домашні обов'язки і не вміє доглядати дитину.

Так чоловіків та жінок часто демонструють у рекламних роликах.

Перша реклама такого типу заборонена у Великій Британії, пише The Guardian.

Тато з газетою на дивані – це стереотип. Фото IgorVetushko/Depositphotos

Так у країні вчинили вперше відповідно до нових правил проти гендерної дискримінації.

Орган зі стандартизації у сфері реклами (ASA) заборонив ролики компаній "Фольксваген" та крем-сиру "Філадельфія" після того, як глядачі поскаржились, що відео підтримує гендерні стереотипи.

РЕКЛАМА:

Нові правила для реклами ввели ще на початку 2019 року.

Зазначається, що такі ролики розпалють нерівність та можуть бути причиною психологічних проблем.

У рекламі нової електромашини для гольфу від "Фольксваген" було декілька епізодів з чоловіком та жінкою в наметі біля обриву гори, двох чоловіків-астронавтів, двох чоловіків-паратлетів та жінки, яка сидить у парку та качає дитячий возик.

Рекламний ролик завершували слова: "Якщо ти вмієш адаптуватись, ти можеш досягти будь-чого".

Ті, хто поскаржився на рекламу сказали, що поки чоловік з намету займався цікавими пригодницькими справами, жінка-скалолаз була пасивна та спала.

А жінка з возиком була зображена у стереотипній ролі доглядальниці.

Але "Фольксваген" заявив, що їхня реклама не була сексистською, тому що догляд за немовлям – це досвід, який змінює життя незалежно від статі.

Проте ASA стверджує: "Гендерні стереотипи представлені у рекламі можуть бути потенційно шкідливими".

У іншій забороненій рекламі сиру "Філадельфія" двоє татусів з дітьми їдять ланч в ресторані.

Їжа там подається на спеціальній конвеєрній стрічці.

Татусі теревенять і не помічають, як ця стрічка "схопила" і везе геть їхніх дітей.

"Не будемо розповідати мамі", – каже один з татусів.

Рекламу заборонили, адже вона транслює стереотип, що чоловіки не можуть гідно турбуватись про дитину.

У закону є й критики.

Як стверджує рекламний експерт Джерард Ллойд-Тейлор, те, як ASA розуміє "шкоду" варто прояснити.

Clearcast – орган, що відповідає за заборону реклами до її публікації, також розчарований рішенням ASA.

"ASA зайшла далі, ніж ми очікували", — стверджують вони.

Вас також може зацікавити:

Дівчатка можуть все. Як мама-фотограф бореться з гендерними обмеженнями. ФОТО

Як одне слово у тексті гімну Канади зробило його гендерно нейтральним

Без леді та джентельменів. Лондонське метро запроваджує гендерно нейтральні вітання

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на нашій сторінці у Facebook.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу або Telegram про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Реклама:

Головне сьогодні