Коли працівник хоче звільнитися? Це навчився визначати штучний інтелект

— 12 вересня 2019, 12:54

За допомогою штучного інтелекту та машинного програмування дослідники розробили алгоритм, який може спрогнозувати, коли є ризик, що працівник хоче звільнитися.

Розуміючи причини звільнень та чому працівники шукають інших можливостей, компанії можуть спробувати утримати цінного робітника, щоб уникнути часових та фінансових витрат на заміну працівників.

Що змушує працівника звільнятися? Фото antiksu/Depositphotos

Алгоритм розробили професори Брукс Холт з Університету Джорджтаун та Девід Аллен з Техаського християнського університету.

У статті для Harvard Business Review вони описують результати своїх досліджень.

Використовуючи великі масиви даних та машинне програмування, вони розробили індикатор, який у реальному часі вимірює два основні показники, які змушують працівника звільнятися.

Перший – "шокові обороти". Це події, які спонукають працівників розглянути можливість звільнення з організації.

Наприклад, це може бути зміна керівництва або власника. "Шокові обороти" вимірюються подіями, включаючи статті про новини компанії, зміну вартості акцій та судові справи, які ведуться проти фірми.

Другий показник – "залученість у роботу". Це наскільки глибоко пов’язаний працівник зі своєю організацією. Ці дані ґрунтуються на загальнодоступній інформації, такій як кількість минулих робочих місць, кількість років роботи у компанії, навички, освіта, стать та географія.

Після тестування алгоритм визначив, що особи, позначені як "найімовірніші", мають на 63% більше шансів змінити роботу до кінця тримісячного періоду.

Професор Брукс Холт пояснює CNBC Make It, що заохочувати незадоволених працівників фінансово вигідніше, ніж наймати когось нового.

За деякими підрахунками, вартість заміни висококваліфікованого професіонала може бути в два рази більша від їхньої зарплати, з точки зору часу та грошей, витрачених на підбір та навчання нового працівника.

"Існують важкі витрати, такі як навчання та підбір, а також невеликі витрати, як-от зменшення обслуговування клієнтів або неможливість доставки в короткий термін, коли хтось звільняється", – пояснює він.

Науковці зазначають, що алгоритм виконує допоміжну функцію, коли передбачає, хто потенційно може звільнитися, а значить це дасть керівництву час на те, щоб продумали відповідь.

"Найкращі організації розвивають культуру слухання, – зазначає Холт.

Вони хочуть почути від своїх співробітників, що добре, що ні, і вони хочуть зробити все, що можна, щоб поліпшити умови для своїх працівників, які є рентабельними".

Вас також може зацікавити:

9 фізичних ознак того, що вам варто змінити роботу

Роботу треба лишати на роботі: експерти застерігають

Як пережити вигорання на роботі й знайти час для відпочинку. Пояснюють експерти

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на нашій сторінці у Facebook.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Реклама:

Головне сьогодні