Не лише "Венздей": Netflix показав, що найчастіше дивилися глядачі за перше півріччя 2023 року
Стримінговий звіт Netflix опублікував звіт про найпопулярніший серед глядачів контент протягом першого півріччя 2023 року.
Користувачі провели на платформі майже 100 мільярдів годин та подивилися понад 18 тисяч фільмів та сезонів серіалів з січня по червень цього року, пише The Verge.
Найпопулярнішим став політичний серіал-трилер "Нічний агент" – глядачі витратили на нього понад 812 мільйонів годин перегляду.
На другому місці опинився другий сезон комедійно-драматичного серіалу "Джинні й Джорджія" (665 млн годин перегляду).
На третьому місці – південнокорейський драматичний серіал "Слава" із 622 мільйонами годин переглядів.
Фото: K.Klimenko/Depositphotos |
Наступну "сходинку" посів четвертий сезон серіалу-трилеру "Ти" (понад 440 млн годин перегляду).
Далі за популярністю йдуть серіали "Венздей" (507 млн годин) і "Королева Шарлота" (503 млн годин).
Також у топ потрапили серіали "Дипломат", "Сварка", "Альфа-самці", "Мати" й інші. Контент включали у список популярного, якщо час перегляду перевищував 50 тисяч годин.
Нагадаємо, раніше компанія Google опублікувала найпоширеніші пошукові запити користувачів за 25 років своєї роботи. Також стало відомо, що найчастіше гуглили українці у 2023 році.
Читайте також: Без "Чебурашки" і "Слова пацана" не обійшлися: які фільми українці гуглили у 2023 році