Якими будуть візуальні тренди у 2021-му? ФОТО

Катерина Хорощак — 18 грудня 2020, 16:23

Позитивні візуальні образи, піклування про фізичне і цифрове здоров’я, натхненні природою палітри кольорів, реалістичність і прості, заспокійливі рішення в дизайні.

Міжнародний фотобанк Depositphotos визначив візуальні тенденції на наступний рік.

Проєкт "Візуальні тренди 2021: нова реальність" розкриває, як змінилась візуальна комунікація, які завдання і нові виклики стоять перед брендами й творцями контенту в наступному році.

Ось 9 речей, які будуть популярними у 2021 році.

Символи оптимізму

Аудиторія частіше взаємодіє і залишається лояльною до брендів, які підіймають настрій і вселяють впевненість у завтрашньому дні.

ВІДЕО ДНЯ

У 2021 році найкращим рішенням для творців контенту стане використання яскравих палітр кольорів і округлих шрифтів, які підбадьорять клієнтів і створять доброзичливу атмосферу.

Цього року позитивні візуальні образи будуть головною формою спілкування з аудиторією. Такі концепції, як slow living, надихнуть клієнтів і стануть символами оптимізму, які оцінять люди в усьому світі.

Фото: zvkate/Depositphotos

Час велнес

Серед ключових прагнень клієнтів сьогодні – здоров’я і гарне самопочуття.

Бренди та творці контенту використовують зображення, які ілюструють заняття спортом, турботу про себе і відпочинок, щоб донести один важливий меседж.

Ми не повинні забувати, що хороший сон, регулярне харчування та фізична активність – основні людські потреби.

Візуальна складова цього тренду – у збалансованих, спокійних кольорах у дизайні, а також фотографіях, ілюстраціях і відео, які мотивують і допомагають показати піклування бренду про фізичне й цифрове здоров’я аудиторії.

Фото: best_top_view/Depositphotos

Ближче до природи

Ми звертаємося до природи, щоб відволіктися і переключити увагу на те, що дійсно важливо.

У дизайні ця тенденція знайшла відображення у використанні натуральних тонів і ботанічних візерунків, які допомагають знизити рівень стресу, покращити настрій і підвищити продуктивність.

Натхненні природою палітри кольорів, автентичні фотографії та органічні елементи у моушн-графіці стануть безпрограшним варіантом, якщо ви шукаєте ідеї для вебдизайну у 2021 році.

Ще більш вражаючого і захопливого досвіду користувача можна досягти завдяки заспокійливим аудіотрекам. Наприклад, чарівні звуки лісів з усього світу гармонійно доповнять натхненний природою дизайн.

Фото: GalinaZhigalova/Depositphotos

Віртуальна емпатія

Використання XR-технологій може стати найшвидшим способом донести важливий меседж, вплинути на звички споживачів і прискорити зміни.

Історії, які бренди розповідають за допомогою VR, AR і MR, повинні бути щирими й автентичними, а не тільки візуально привабливими.

Компаніям і креаторам варто розробляти інтерактивні сценарії, в яких користувач грає головну роль і отримує мультисенсорний досвід, як у реальному світі.

Тільки повне занурення у середовище екологічної катастрофи, регіональних конфліктів або повсякденного життя в різних куточках світу може змусити аудиторію свідоміше ставитися до місцевих проблем і глобальних викликів, з якими ми стикаємося.

Фото: Wavebreakmedia/Depositphotos

Authenticity 2.0

Клієнти завжди прагнуть більш автентичного контенту. Раніше вони шукали зображення, які передавали емоції й ідеально описували їхній активний спосіб життя.

Але на зміну фотографіям і відео, що ілюструють хасл-культуру, прийшли зображення, які показують віддалену роботу, домашній відпочинок і повільне життя.

У часи, коли матеріальні цінності клієнтів змінюються переважно духовними, творцям контенту варто переосмислити поняття автентичності.

Брендам, своєю чергою, необхідно знайти способи спілкування з аудиторією за допомогою більш щирих і захопливих історій, у яких вибір зображень залишається ключовим фактором.

Фото: CameraCraft/Depositphotos

Естетика кінематографу

Фотографи, які прагнуть експериментувати у своїх роботах, цього року надихаються естетикою кінематографу.

Щоб передати атмосферу знімка, вони створюють фотографії та відео з композиціями, у яких навколо об’єктів залишається багато місця, приділяють увагу деталям, використовують приглушені палітри кольорів і мінімальну постобробку.

Автори постійно пробують нові техніки освітлення, щоб досягти правильного кадрування, винаходять інноваційні способи зйомки, натхненні фільмами й телесеріалами.

Цей тренд у фотографії змушує нас ще більше захоплюватися знімками, які нагадують кадри з фільму.

Фото: hinhanni/Depositphotos

Снек-контент

Чимдалі більша аудиторія користувачів TikTok і запуск Instagram Reels проклали шлях для формату "снек-відео", який ідеально підходить для швидкого споживання контенту.

Творці роликів з усього світу привертають увагу глядачів автентичними, захопливими розповідями, які тривають лише кілька секунд.

Щоб заощадити час, снек-відео створюють за допомогою смартфона або бездзеркальної камери.

Новий формат коротких відео вибирають бренди, які хочуть швидко реагувати на події, ділитися оновленнями через ситуативний контент й охоплювати нові аудиторії.

Аудіовізуальне занурення

У 2021 році аудіо і візуальний контент йдуть пліч-о-пліч, допомагаючи брендам краще взаємодіяти з аудиторією і залишати яскраве враження.

Короткі музичні фрагменти у відео, звукові ефекти у застосунках і треки на сайтах змушують користувачів залучити як слухове, так і візуальне сприйняття.

Так вони отримують покращений досвід взаємодії з продуктом, проєктом або самим брендом.

Аудіо стає важливим елементом для компаній, які прагнуть залишатися конкурентоспроможними й створювати унікальний онлайн- і офлайн-досвід.

Гра в дизайні

Глобальний локдаун прискорив диджиталізацію світу, змусивши всіх адаптуватися до нової реальності.

Поки клієнти звикають займатися повсякденними справами онлайн, дизайнери шукають способи утримати їхній інтерес.

Використання ігрових елементів на сайтах, у застосунках та інших дизайн-проєктах – це новий орієнтований на користувача підхід, який варто опанувати брендам.

Тематичні челенджі й анімовані бали, стилізовані значки й рейтинги або складніша взаємодія на основі моушн-дизайну підсилюють занурення користувача.

Його шлях стає більш плавним і захопливим, навіть коли йдеться про повсякденні справи, як банкінг, робота або заняття спортом.

Вас також може зацікавити:

Якими будуть візуальні тренди у 2020-му? ФОТО

Вибрали одразу два кольори 2021 року. ФОТО

Щирі, зворушливі, кумедні: 50 найкращих весільних світлин 2020 року. ФОТО

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Реклама:

Головне сьогодні