Всі люди знають, як важливо корисно харчуватися.
Проте лекції та поради не дуже нас мотивують.
Певно, варто шукати інші шляхи, які б спонукали людину направити свій возик до відділу овочів, а не чипсів та солодощів.
Нещодавнє дослідження припускає, що якщо на етикетці продукту буде описаний його смак, то це може допомогти, пише Association for Psychological Science.
![]() |
Як стверджує доцент університету та головний автор дослідження Аліа Крам, ми занадто довго концентрувались на користі та забували про смак. Фото: bhofack2/Depositphotos |
"Спокусливі фрази на етикетці типу "морква в апельсиновій глазурі" або "прекрасна грильована спаржа" можуть спонукати людей їсти більше овочів", – кажуть вчені зі Стенфордського університету у своїй роботі в журналі Psychological Science.
Як стверджує доцент університету та головний автор дослідження Аліа Крам, ми занадто довго концентрувались на користі та забували про смак.
"Так чому б нам не сконцентруватись на тому, щоб зробити здорову їжу й смачною", – каже вона?
Науковці провели експеримент в столових університетів США.
В дослідженні взяло участь 57 коледжей та університетів країни, а дослідники проаналізували 140 000 рішень щодо вибору їжі.
Виявилось, що люди на 29% частіше обирали овочі для свого обіду, коли назва страви концентрувалась на смаку, а не на користі, й на 14% частіше, коли назва була "смачною", а не нейтральною.
Також розмір порції овочів, які з'їли учасники дослідження, збільшився на 39%.
Проте така стратегія працювала лише якщо корисні страви дійсно були смачні.
Особливо на вибір впливало згадування таких інгредієнтів як "часник", "імбир" або методів приготування як, наприклад, "запечений".
А такі назви, як "морква в апельсиновій глазурі" працюють краще, ніж "дуже смачні цукіні", тому що остання фраза занадто розмита.
Вас також може зацікавити:
Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.
А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.