Що робити, якщо бачите "фейкові" візити до лікаря в електронній системі: пояснює МОЗ
Іноді в особистому кабінеті медичних інформаційних систем можна побачити записи про візити до лікаря, які насправді не відбувалися.
Зокрема, українці скаржилися на відображення "фейкових" записів в особистому кабінеті Helsi.
У Міністерстві охорони здоров’я пояснили, як діяти у разі виявлення такої невідповідності.
Якщо є можливість, насамперед слід звернутися до лікаря, який вніс цей запис в електронну медичну картку, щоб з'ясувати причину.
"Це може бути помилка, адже людський фактор ніхто не скасовував. Ввічливо попросіть видалити інформацію про недостовірний візит", – радять у МОЗ.
Якщо не вдається сконтактуватися з лікарем, треба звернутися до керівництва медичного закладу, де зафіксовано візит.
Якщо пацієнт помічає регулярні недостовірні візити з одного й того ж закладу, це може свідчити про зловживання.
У такому разі потрібно подати скаргу до НСЗУ за номером 16-77 або за посиланням.
"Кожна скарга ретельно перевіряється. У разі порушення НСЗУ реагує відповідно", – наголошують у відомстві.