У Південній Африці зачинили всі магазини H&M після погромів за рекламу з худі. ВІДЕО
Магазини одягу H&M у Південній Африці зачинили після кількох погромів, влаштованих через скандал з рекламою, де на темношкірого хлопчика одягли худі з написом "Найкрутіша мавпа у джунглях".
Користувачі соцмереж ділилися світлинами й відео, як мітингарі валили стійки з одягом на підлогу та розкидали речі, повідомляє CNN.
У H&M пояснили, що "тимчасово" зачинили 17 магазинів, які працювали у країні.
"У погромах не постраждав жоден із працівників нашої мережі. Ми продовжуємо моніторити ситуацію й відчинимося, щойно це стане знову безпечним", – пояснили в H&M.
Фото cdni.rt.com |
Протести у магазинах одягу у Йоганнесбурзі влаштовували представники радикальних угруповань Борців за економічну свободу (Economic Freedom Fighters, EFF).
Скандал зчинився, тому що для реклами нової колекції бренд одягу H&M одягнув темношкірого хлопчика в худі "Найкрутіша мавпа у джунглях".
В результаті компанія перепросила й видалила рекламу зі свого сайту.
На захист хлопця стали форвард англійського футбольного клубу "Манчестер Юнайтед" Ромелу Лукаку, про свій протест рекламі худі H&M заявили баскетболіст Леброн Джеймс, репер Diddy.
[L]Канадський співак The Weeknd публічно завив про припинення співпраці із H&M через випадок із написом на дитячій кофтинці.
H&M – не перша компанія, яку звинуватили у расистських упередженнях через невдалу рекламу.
Восени 2017 року після звинувачень у расизмікомпанія Dove перепросила за рекламу, на якій темношкіра жінка знімає із себе одяг і перетворюється на білу нібито після використання лосьйону для тіла.
Після шквалу критики рекламного ролика Dove, героїня відео вирішила заступитися за компанію, сказавши, що конфлікт був роздутим і далеким від расистських упереджень.
У скандал на підґрунті расизму також потрапляла компанія Nivea, у рекламному повідомленні якої йшлося про те, що більй значить чистий".