Сім'я хлопчика з реклами H&M, яку вважають расистською, страждає від погроз
Сім'я дитини зі скандальної рекламної фотографії магазину H&M змушена переїхати з міркувань безпеки.
Про це повідомляє ВВС з посиланням на маму п'ятирічного Ліама Террі Манго.
Вона розповіла, що від самого початку скандалу піддається нападкам в мережі через своєї заяви про те, що не бачить расистського посилу в фотографії свого чорношкірого сина в толстовці з написом "Найкрутіша мавпа в джунглях".
Мама хлопчика не бачить расистського посилу в цій фотографії |
"Вони вважають, що я продалася. Я – ганьба афроамериканців і всіх чорношкірих. Вони вважають, що я продала сина за гроші, – розповідає жінка.
Я поважаю думку інших з цього питання. Я знаю, що расизм існує, але напис на толстовці расистським не вважаю".
Після того ж, як на минулому тижні південноафриканські активісти, обурені цією світлиною, атакували кілька магазинів H&M, родина Манго взагалі змушена переїхати з дому в Стокгольмі.
Компанія H&M перепросила й видалила рекламу зі свого сайту.
[L]На захист хлопця стали форвард англійського футбольного клубу "Манчестер Юнайтед" Ромелу Лукаку, про свій протест рекламі худі H&M заявили баскетболіст Леброн Джеймс, репер Diddy.
Канадський співак The Weeknd публічно завив про припинення співпраці із H&M через випадок із написом на дитячій кофтинці.
H&M – не перша компанія, яку звинуватили у расистських упередженнях через невдалу рекламу.
Восени 2017 року після звинувачень у расизмікомпанія Dove перепросила за рекламу, на якій темношкіра жінка знімає із себе одяг і перетворюється на білу нібито після використання лосьйону для тіла.
Після шквалу критики рекламного ролика Dove, героїня відео вирішила заступитися за компанію, сказавши, що конфлікт був роздутим і далеким від расистських упереджень.
У скандал на підґрунті расизму також потрапляла компанія Nivea, у рекламному повідомленні якої йшлося про те, що більй значить чистий".