Сім'я хлопчика з реклами H&M, яку вважають расистською, страждає від погроз

— 17 січня 2018, 10:23

Сім'я дитини зі скандальної рекламної фотографії магазину H&M змушена переїхати з міркувань безпеки.

Про це повідомляє ВВС з посиланням на маму п'ятирічного Ліама Террі Манго.

Вона розповіла, що від самого початку скандалу піддається нападкам в мережі через своєї заяви про те, що не бачить расистського посилу в фотографії свого чорношкірого сина в толстовці з написом "Найкрутіша мавпа в джунглях".

Мама хлопчика не бачить расистського посилу в цій фотографії

"Вони вважають, що я продалася. Я – ганьба афроамериканців і всіх чорношкірих. Вони вважають, що я продала сина за гроші, – розповідає жінка.

Я поважаю думку інших з цього питання. Я знаю, що расизм існує, але напис на толстовці расистським не вважаю".

РЕКЛАМА:

Після того ж, як на минулому тижні південноафриканські активісти, обурені цією світлиною, атакували кілька магазинів H&M, родина Манго взагалі змушена переїхати з дому в Стокгольмі.

Компанія H&M перепросила й видалила рекламу зі свого сайту.

[L]На захист хлопця стали форвард англійського футбольного клубу "Манчестер Юнайтед" Ромелу Лукаку, про свій протест рекламі худі H&M заявили баскетболіст Леброн Джеймс, репер Diddy.

Канадський співак The Weeknd публічно завив про припинення співпраці із H&M через випадок із написом на дитячій кофтинці.

H&M – не перша компанія, яку звинуватили у расистських упередженнях через невдалу рекламу.

Восени 2017 року після звинувачень у расизмікомпанія Dove перепросила за рекламу, на якій темношкіра жінка знімає із себе одяг і перетворюється на білу нібито після використання лосьйону для тіла.

Після шквалу критики рекламного ролика Dove, героїня відео вирішила заступитися за компанію, сказавши, що конфлікт був роздутим і далеким від расистських упереджень.

У скандал на підґрунті расизму також потрапляла компанія Nivea, у рекламному повідомленні якої йшлося про те, що більй значить чистий".

Реклама:

Головне сьогодні