Лого відомих брендів у часи коронавірусу. ФОТО
Дизайнерка Юве Товрльян зі Словаччини переосмислила відомі логотипи так, щоб вони відображали труднощі соціального дистанціювання.
"Все почалося, коли я подивився на логотип Starbucks. Мені було цікаво, як буде виглядати культова русалка з маскою", – розповіла дизайнерка BoredPanda.
Наприклад, Товрльян змінила логотип компанії Nikе – "Просто зроби це" (Just Do It) на "Просто не роби цього" (Just Don`t Do It) |
Торговій марці пива "Корона" "Потрібне нове ім'я" екстра |
Кільця на лого Олімпійських ігор стали роз’єднані |
Назва соціальної мережі для ділових контактів LinkedIn перетворилася у LockedIn |
Русалка з лого кав’ярні Starbucks одягнула у захисну маску |
На логотипі NBA баскетболіст почав грати у баскетбол на комп’ютері |
MasterCard тепер також тримає дистанцію |
Об'єднані американські лінії тепер роз'єднані |
McDonald's також роз'єднав арки в логотипі через спалах коронавірусу.
Вас також може зацікавити:
Чим розбавити карантинні будні: добірка (тимчасово) безкоштовних можливостей для дорослих
Коли фотограф натиснув на кнопку у потрібний момент. 10 неочікуваних світлин
Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.
А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.