Лого відомих брендів у часи коронавірусу. ФОТО

Катерина Хорощак — 23 березня 2020, 12:09

Дизайнерка Юве Товрльян зі Словаччини переосмислила відомі логотипи так, щоб вони відображали труднощі соціального дистанціювання.

"Все почалося, коли я подивився на логотип Starbucks. Мені було цікаво, як буде виглядати культова русалка з маскою", – розповіла дизайнерка BoredPanda.

Наприклад, Товрльян змінила логотип компанії Nikе – "Просто зроби це" (Just Do It) на "Просто не роби цього" (Just Don`t Do It)
Торговій марці пива "Корона" "Потрібне нове ім'я" екстра

Кільця на лого Олімпійських ігор стали роз’єднані

Назва соціальної мережі для ділових контактів LinkedIn перетворилася у LockedIn

Русалка з лого кав’ярні Starbucks одягнула у захисну маску

На логотипі NBA баскетболіст почав грати у баскетбол на комп’ютері

MasterCard тепер також тримає дистанцію
Об'єднані американські лінії тепер роз'єднані

McDonald's також роз'єднав арки в логотипі через спалах коронавірусу.

Вас також може зацікавити:

Чим розбавити карантинні будні: добірка (тимчасово) безкоштовних можливостей для дорослих

Коли фотограф натиснув на кнопку у потрібний момент. 10 неочікуваних світлин

7 серіалів про епідемію з хеппі-ендом

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Реклама:

Головне сьогодні