Що робити, якщо вам відмовились надавати послугу українською. Інфографіка

Катерина Хорощак — 14 січня 2021, 16:17

Із 16 січня 2021 року вся сфера обслуговування має перейти на українську мову при спілкуванні з клієнтами й відвідувачами, хіба що ті попросять звертатися до них іншою мовою.

Мовний омбудсмен Тарас Кремінь пояснив, що робити, якщо вам відмовлять надавати послугу українською мовою.

Про це він розповів у Facebook.

Мовний омбудсмен радить:

  • Спробуйте владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати вас державною мовою.
  • У разі відмови працівника зверніться до керівництва закладу або на "гарячу лінію" установи: торговельної мережі, АЗС, аптеки тощо.
  • У разі відмови або не забезпечення надання інформації (послуг) державною мовою зафіксуйте факт відмови (за допомогою аудіо-, відео, письмового підтвердження очевидців тощо) та дані суб'єкта господарювання (назву, місцезнаходження, контакти суб'єкта).
  • Подайте скаргу до Уповноваженого на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, e-пошту [email protected] або заповніть відповідну форму на сайті Уповноваженого.
  • У скарзі обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання особи, викладено суть скарги, який саме суб'єкт/працівник суб'єкта, коли, за якою адресою, яким чином порушив право скаржника. Рекомендують також додати докази на підтвердження.

Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати.

В електронній скарзі також необхідно вказати електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Підпис під час надсилання електронного звернення не обов’язковий.

Скарги потрібно подавати Уповноваженому протягом шести місяців з дня виявлення заявником порушення.

Вас також може зацікавити:

Освіта теж: мовний омбудсмен розповів, які сфери мають перейти на українську з 16 січня

Як співпрацювати з мовним омбудсменом, щоб захистити право отримувати послуги українською

Мовний омбудсмен Тарас Кремінь про утиск російської мови в Україні: "Очевидних ознак цього немає". Ексклюзивне інтерв’ю

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Реклама:

Головне сьогодні