Як підвищити ефективність на роботі та якісно керувати своїм часом
Ви перевіряєте свою ефективність, просто викреслюючи виконані завдання у списку справ на сьогодні?
Чи достатньо цього, щоб назвати себе продуктивним?
Радник з питань продуктивності в Google Alphabet Inc. Лаура Мей Мартін, навчає співробітників бути більш продуктивними.
Коли вона розмовляє з групами, вона просить їх закрити очі і подумати про день, коли вони були дуже продуктивними.
Потім вона просить підняти руки тих, хто протягом цього дня постійно дивився Netflix. Зазвичай рук не так багато.
За її словами, часто люди пов'язують продуктивність із вибором багатьох речей зі свого списку справ.
"Але я думаю, що сенс продуктивності – це насправді продумати, чим ти хочеш займатися.
Якщо це проводити час з родиною або просто дивити Netflix, і тоді ти робиш це. Для мене це плідний день", – каже вона.
The Wall Street Journal дає поради експертів з питань продуктивності про те, як бути більш ефективним у спосіб, який найбільш для вас зрозумілий.
Фото EdZbarzhyvetsky/Depositphotos |
Визначте свою мотивацію
Розуміння того, що спонукає вас бути продуктивним, може допомогти вам зосередитися.
Прагнення до продуктивності без правильних намірів може бути безглуздим, говорить Кхе Ху, засновник RadReads, бюлетеня та веб-сайту, що досліджує продуктивність, гроші та амбіції.
Хоча це може звучати просто, але якщо ви хочете бути більш продуктивним, містер Ху пропонує вам почати запитувати себе: "Нащо мені це треба?"
Наприклад, якщо ви завантажуєте додаток для підвищення продуктивності, запитайте себе, чому ви хочете бути більш продуктивним.
Як варіант, ви хочете отримати більше завдань на роботі.
Потім він пропонує запитати себе: "Чому?".
Можливо, ви хочете заробити більше грошей.
Подумайте, чому ви цього хочете, можливо, щоб вам не довелося турбуватися про фінансову незахищеність.
"Багато з цього справді повертається до правильного запитання", – говорить він.
[BANNER1]
Підвищуйте ефективність, встановлюючи пріоритети, а не багатозадачність
"Стереотип про те, що продуктивність означає, що вам потрібно працювати більше і робити більше, може бути всеохоплюючим", – говорить Кріс Спаркс, засновник і виконавчий директор The Forcing Function, тренінгової компанії для інвесторів, керівників та підприємців.
Через це багато клієнтів містера Спаркса дивуються, коли він заохочує їх робити менше.
"Якщо ми робимо менше речей, ми можемо робити те, що рухає нас вперед, набагато швидше", – пояснює Спаркс.
Це може бути викликом залишатися зосередженим і виконувати завдання протягом звичайного робочого дня, не кажучи про час пандемії.
"Якщо ви працюєте з офісу, то можете переживати за своє здоровя, щоби не інфікуватися.
Або робота з дому має також безліч інших відволікаючих факторів", – пояснює Марі Пулен, консультант з питань робочого процесу.
Це може змушувати нас жонглювати кількома завданнями одночасно. "Я думаю, що багатозадачність – це найшвидший спосіб вигоріти", – каже вона.
Поради, як бути продуктивним
👌 Виділіть час на планування
Люди часто забувають залишати час для планування.
Виділіть час, щоб подумати про свої цілі або дослідити, що ви сподіваєтесь отримати від проекту.
👌Розставте завдання по пріоритетності
Якщо ви напишете навіть три найважливіші завдання на день, то все одно побачите, що є якесь завдання, яке можна викинути.
👌Приберіть телефон
Не несіть свій телефон до кабінету. Натомість заряджайте його в іншій кімнаті.
👌Випробуйте мобільні додатки з ефективності,
Можливо там ви знайдете щось, що вам підходить.
Визначте свої постійні, короткострокові та довгострокові пріоритети
"Одразу визначайте скільки часу, на вашу думку, займе кожне завдання, щоб забезпечити вам продуктивність, – каже Емілі Баллестерос, тренер з управління вигоранням.
Дуже часто роль людей змінюється, включаючи різноманітні завдання, які відходять від вашої початкової мети.
Не бійтеся встановлювати межі, які дозволять вам виконувати роботу, на яку вас найняли".
Фото VadymPastukh/Depositphotos |
Поради щодо найвищої продуктивності
👌 Послідовно налаштуйте свою віддалену роботу
Вам не потрібен домашній офіс для роботи вдома, але наявність спеціального приміщення може допомогти.
Щодня сидіть на одному і тому ж місці, будь то кухонний стіл чи стіл у вітальні.
"Ваш мозок починає пов'язувати видовища, запахи та звуки цього місця з роботою та думками про роботу",– пояснює Баллестерос.
Подібним чином визначте місце, де ви ніколи не будете працювати, наприклад, ваше ліжко, таким чином ви створюєте фізичний розрив між своїм робочим життям та домашнім життям.
👌 Знайдіть свій темп роботи
Ви можете краще досягти своїх цілей, якщо визначите, який ви тип працівника.
Лаура Мей Мартін каже, що під час роботи вдома під час пандемії коронавірусу з’явилися дві групи: марафонці та спринтери.
За її словами, до марафонців належать ті, хто живе один або з партнером, але не має дітей і може працювати стабільним темпом протягом дня.
Спринтери, як правило, мають дітей або виконують обов'язки по догляду, і вони відчувають натиск на час, тому їх робота виконується коротшими стрибками. Ці дві групи повинні по-різному підходити до своєї роботи.
"Якщо ви марафонець: крокуйте. Ви ніколи не зігрієтеся для марафону, пробігши кілька кіл спочатку", – зазначає Мартін.
Почніть день із повною енергією та пам’ятайте про свій графік. Якщо у вас повний день зустрічей, подумайте про пізніший початок, щоб у вас вистачило енергії.
Якщо ви спринтер: знайте, що вам потрібно досягти. Діставшись до лінії старту, пам’ятайте, чого вам потрібно досягти протягом відведеного часу.
У спринтерів часто бувають короткі періоди для досягнення цілей, наприклад, коли дитина дрімає, тому експертка пропонує максимально використати кожен період.
Фото stoccasso/Depositphotos |
Працюйте над створенням культури довіри з вашим менеджером та вашими колегами
"Напруга на роботі може виникнути, якщо є недосвідчені працівники та менеджери, які погано спілкуються, – каже пан Ху.
Якщо менеджер не чітко передає цілі команди, а його або її звіт не має чіткості, то просити пояснень, це може бути "початком катастрофи".
Збільшуйте продуктивність, відсікаючи прокрастинацію в зародку
Зволікання може бути наслідком кількох причин.
Одним із них є синдром самозванця, який включає відчуття, ніби ви не заслуговуєте на свої успіхи.
Інший – страх невдачі. Це також може статися, якщо ви не впевнені, як виконати незрозуміле вам завдання.
Наш мозок також підключений, щоб надати перевагу миттєвому задоволенню перед довгостроковими винагородами, показують дослідження.
Вас також може зацікавити:
Як перестати постійно тривожитися. 5 кроків, які допоможуть
5 способів позбутися токсичного відчуття провини
6 способів розвинути соціальні навички дитини, коли вона вдома
Що таке блукаючий нерв і як його стимулювати, щоб подолати біль та стрес
Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.
А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.