Що найчастіше дивляться українці на YouTube в часи пандемії

Дарія Поперечна — 24 березня 2021, 17:00

Щодня український користувач в середньому переглядає понад 55 хвилин контенту на YouTube.

У часи пандемії найпопулярнішими стали відео, які допомагають вчитися, розвиватися та відпочивати, розповідають у пресслужбі Google.

Наприклад, українці почали частіше цікавитися туристичною темою – відео про походи і рафтинг зросли у переглядах на понад 80%.

Новим трендом також став контент, присвячений рибальству. Час перегляду таких відео зріс на понад 50%, в порівнянні з 2019 роком.

Крім того, українські користувачі на 50% активніше, ніж торік, почали дивитися освітній контент з фізики, математики та хімії.

Фото deagreez1/Depositphotos

Загалом у світі різко зросли перегляди відео з домашніми тренуваннями – на 340%.

Також на 35% зріс попит на відео з медитаціями, а перегляд кулінарних каналів збільшився на 45%.

Крім того, користувачі почали віддавати перевагу прямим трансляціям. Наразі їх дивляться в 4 рази довше, ніж відео.

Загалом український сегмент YouTube за час пандемії помітно виріс.

Впродовж року кількість українських каналів зі 100 тисячами підписників зросла на 35%, а каналів з 1 млн підписників – на 45%.

При цьому за останні 3 місяці понад 1 млрд користувачів з усього світу дивилися канали українських авторів.

Вас також може зацікавити:

Клава Кока, MORGENSHTERN, "Холостячка": що дивилися в Україні на YouTube в 2020 році

Що шукали українці в Google в 2020 році

Які місця для відпочинку в Україні найчастіше шукають в Google. Тренди

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Також ми ведемо корисний Telegram-канал "Мамо, я у шапці!".

Реклама:

Головне сьогодні