Метавсесвіт, психоделічне мистецтво й естетика 2000-х: креативні тренди 2022 року. ФОТО

Катерина Хорощак — 8 січня 2022, 10:30

Міжнародна контент-платформа Depositphotos випустила щорічний прогноз креативних тенденцій.

Depositphotos досліджує, як змінилася креативна комунікація, а також чого очікувати брендам і авторам контенту наступного року.

За прогнозами, 2022-й стане роком контрастів.

Метавсесвіт і повне імерсивне занурення будуть ключовими напрямами у креативній комунікації.

"Діджитал-простір набуде ще реалістичнішого вигляду за допомогою технологій AR та VR. Продумані до дрібниць 3D-елементи й моушн-графіка дозволять вивести інтерактивність на новий рівень: створити ще більший ефект присутності завдяки якісній аудіовізуальній і тактильній взаємодії", – вважають у Depositphotos.

Стрімко розвивається генеративна музика, за допомогою якої бренди й креатори зможуть надати своїй аудиторії гіперперсоналізований досвід: фонові треки у креативних проєктах, на сайтах і у застосунках адаптуватимуться до вподобань або настрою користувача.

Разом із цим знову набирають популярність грайливі й сміливі мотиви 70-х, експерименти з психоделічним мистецтвом у диджитал-сфері. Ностальгія за 2000-ми мотивує авторів контенту використовувати пастельні палітри кольорів, у дизайні й фотографії з’являться ретрофутуристичні мотиви з глянцевим ефектом або плівковою обробкою.

"2022 рік – рік контрастів, у якому майбутнє йде пліч-о-пліч з минулим. Це час, коли генеративна музика й метавсесвіт досягають неймовірного розмаху, дозволяючи вдосконалити досвід користувачів.

З іншого боку, автори контенту звертаються до естетики 2000-х і психоделічного мистецтва 70-х, щоб за допомогою ностальгії стати ближчими до своєї аудиторії. Така двоїстість – потужний інструмент у руках креаторів. Вона дає можливість побачити нові перспективи й надихає на унікальні проєкти", – розповідає Марія Сібірцева, Content Team Lead у Depositphotos.

Зануртеся у метавсесвіт

Фото: PhotosVac/Depositphotos

"Повільне поширення метавсесвіту через ігрові 3D-світи й нещодавній ребрендинг Facebook у Meta надають нове значення діджитал-творчості. Якщо метавсесвіт – це простір для дозвілля, то віртуальні товари – це інструменти, які можна використовувати для збагачення навколишнього середовища й демонстрації соціального статусу.

Люди починають розуміти цінність покупки предметів, що не існують у реальному світі, чи то дизайнерські худі, які можна носити у Fortnite, чи віртуальні будинки, які можна відвідати за допомогою VR", – розповідає Лор Оксфорд, директорка відділу культурних інсайтів у We Are Social.

Психоделічне мистецтво

Фото: sandr2002/Depositphotos

У графічному дизайні будуть популярні голографічні й зернисті фони, складні абстракції, насичені поєднання яскравих або контрастних кольорів і різноманітні інтерпретації психоделічних штрихових рисунків.

Генеративна музика

"Музиканти все частіше використовують штучний інтелект, створюючи персоналізований контент для своїх слухачів. Для них це нова можливість заробити у світі без гастролей", – розповідає Павло Згордан, директор з контенту Mubert Inc, художник, продюсер і консультант.

Естетика 2000-х

Фото: Rawpixel/Depositphotos

Відсутність нових вражень і позитивних емоцій змушує аудиторію згадувати, як все було раніше. Міленіали й покоління Z – найчисельніші й найзаможніші покоління сьогодні – захоплені естетикою 2000-х, яка дарує відчуття щастя й безтурботності на кшталт тих, що вони відчували у дитинстві або підлітковому віці.

Наукова фантастика

Фото: 80sChild/Depositphotos

Технологічні досягнення, на які наукова фантастика надихала вчених у минулому, сьогодні стали реальністю.

Космічні форми, ілюстрації надрозумних роботів і обладнання для міжпланетних подорожей, а також темні відтінки та металеві текстури допоможуть створити новий вимір у креативних проєктах.

Такий дизайн не лише приверне увагу аудиторії, але й змусить замислитися, що чекає на нас в майбутньому і як ми можемо покращити його сьогодні.

Час любові до себе

Фото: [email protected]/Depositphotos

Тренд, присвячений любові до себе, досягне піку популярності у 2022 році. Ця ідея знайде втілення у різних сферах комунікації, включаючи фотографію.

Бренди й художники все частіше співпрацюватимуть заради створення проєктів, які допомагають покращити психічне здоров’я у суспільстві. У майбутньому це приведе до глобальних змін.

Мистецтво скролітелінгу

Фото: valex113/Depositphotos

Креатори експериментуватимуть з різними елементами – від асиметричних макетів і паралакс-скролінгу до величезних шрифтів та 3D-моушн. Щоб надати динаміки й створити ще більший ефект занурення на сайтах, дизайнери використовуватимуть hero-відео, атмосферні аудіотреки й звуки.

Але головна умова для успішного скролітелінг-проєкту – короткий час завантаження й унікальна історія, що буде близькою для читачів.

Імерсивний світ

Фото: ArchiVIz/Depositphotos

Незважаючи на масу підходів та інструментів під рукою, у далекоглядних компаніях знають напевно: запорука успіху – в імерсивному ефекті.

3D-реклама, AR-фільтри й лінзи для шопінгу дають можливість будь-якому власнику смартфона взаємодіяти, тестувати або кастомізувати продукт перед онлайн-покупкою.

Вас також може зацікавити:

Пластик, секонд-хенд і каннабіоїди: головні еко-тренди індустрії моди

Символ змін: у Pantone назвали головний колір 2022 року

Кембриджський словник назвав слово року-2021

Хочете дізнатися більше здоров'я та здоровий спосіб життя? Долучайтеся до групи Мамо, я у шапці! у Telegram та Facebook.

Реклама:

Головне сьогодні