Якою буде медицина майбутнього: віртуальні лікарні та профілактика. Описує Bloomberg

— 1 березня 2019, 15:40

Світ змінюється і традиційні системи охорони здоров’я втрачають свою ефективність.

Вони мають трансформуватись, підлаштуватись під зміни суспільства та скористатись можливостями, які надають медицині цифрові технології.

Як цього можна досягти розповідає Bloomberg.

Фото: IgorTichenko/Depositphotos

Видання наводить, як приклад, програму "віртуального медичного догляду" у американській клініці Mercy Health.

Літній пацієнт Джим, який хворіє на емфізему та живе далеко від медзакладу, донедавна мав проблему з регулярним відвідуванням лікаря, раз чи два на місяць його стан загострювався і доводилось лягати у лікарню.

РЕКЛАМА:

Після того, як Mercy Health почала використовувати дистанційні технології для проведення аналізів та спостереження, щоб вчасно реагувати на зміни у здоров’ї Джима, його стан покращився і госпіталізувати його стали значно рідше.

Ця клініка лише один з прикладів того, що називають телемедициною.

В УКРАЇНІ ТАКЕ ТЕЖ ЗАПРОВАДЖУЮТЬ:

У більшості країн світу система охорона здоров’я не може впоратись зі збільшенням хвороб, які потребують тривалого лікування.

У США зазвичай клінікам платять за кількість проведених операцій – "за послуги, що надані", а не за тривалий догляд за людиною.

Також, лікарні – це дорогий вид догляду за хворими.

Отож, перед системою охорони здоров’я стоїть серйозна задача: досягти найкращого лікування та звести коштовне перебування у стінах лікарні до мінімуму.

Нові підходи у медичній системі все перевертають догори ногами: тепер лікарі віддають перевагу профілактиці та довготривалим результатам, а не "одноразовим" операціям та пропонують фіксовану оплату або "гонорар з розрахунку на одну людину" на рік.

ПРИНЦИПИ "ГРОШІ НА ОДНУ ЛЮДИНУ" ТА ПРОФІЛАКТИКИ ЗАКЛАДЕНІ Й В МЕДРЕФОРМУ УКРАЇНСЬКУ:

Це мотивує поставників послуг підвищувати рівень освіти пацієнтів та проводити ранню діагностику та лікування.

Амбулаторії мають частіше діагностувати та лікувати пацієнтів за межами лікарень. Це можливо з багатьма хронічними захворюваннями, як наприклад, діабет та хвороби легень, в тому числі емфізема.

Ціннісно-орієнтовна модель системи охорони здоров’я також працює зі здоров’ям цілого суспільства.

Це охоплює інформаційні кампанії, які пропагують профілактику хвороб та скринінги, а також програми виявлення пацієнтів з хронічними захворюваннями, для яких інтенсивне лікування є найбільш ефективним.

Ці зміни варто масштабно впроваджувати у країнах третього світу.

Один такий глобальний проект запустила Індія. Він має на меті надати медичні послуги сотням мільйонів людей, які їх не отримують.

Програма Modicare, яку запустив у 2018 році прем’єр-міністр Нарендра Моді надасть медичну страховку та медичні послуги 500 мільйонам громадян.

Покриє витрати на здоров’я у розмірі до $7800 ста мільйонам знедолених сімей і витратить $188 мільйонів на створення оздоровчих центрів.

"Система охорони здоров’я не була серед політичних пріоритетів Індії, як це було у США, – стверджує генеральний директор Індійської Асоціації Медичних Закладів доктор Гідра Джіані.

Половиною коштів розпоряджались муніципальні уряди. Але завдяки новій схемі ми заохочуємо страхові компанії розпоряджатись ними; і страхові компанії мають навчитись робити акцент на профілактичній медицині, де велику роль відіграють технології".

Лікарні можуть вирішити, що через впровадження новітніх дистанційних шляхів догляду за хворими вони втрачають звичні джерела прибутку, але головна мета – це покращити якість життя пацієнта та дозволити йому уникнути коштовного лікарняного лікування.

Вас також може зацікавити:

Виклик додому, вакцинація та безкоштовні аналізи. Чи знаєте ви обов'язки сімейного лікаря і свої права? ТЕСТ

Приватні лікарі і безоплатні аналізи: що змінила медреформа за останній рік. ТЕСТ

Ми не хочемо втрачати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на нашій сторінці у Facebook.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я.

Реклама:

Головне сьогодні