Як діяти, якщо ваших даних про вакцинацію немає в електронній системі. Пояснення МОЗ

Дарія Поперечна — 2 липня 2021, 16:54

Записи про щеплення проти COVID-19 зберігаються у базі даних електронної системи охорони здоров’я.

З дозволу пацієнта вони доступні відповідним медичним працівникам.

Відповідно, якщо є запис про першу дозу, вас мають записати на друге через відповідний проміжок часу.

У МОЗ розповіли, що робити, якщо вашої інформації про щеплення немає в електронній системі охорони здоров’я.

Фото Esbenklinker/Depositphotos

Найперше, потрібно підтвердити отримання 1-ої дози.

РЕКЛАМА:

Якщо у вас є паперова довідка про проведення імунізації, варто звернутися до сімейного лікаря або ж в медичний заклад, де проводилась вакцинація.

Якщо такої довідки немає – зателефонувати в контакт-центр медичної інформаційної системи, через яку вносилися дані,чи залишити звернення в контакт-центрі МОЗ.

У випадку, якщо ваші дані в електронну систему охорони здоров'я внесли з помилкою, потрібно:

  • звернутися до сімейного лікаря та виправити помилку в системі;
  • попросити медичного працівника, який буде вводити 2-гу дозу вакцини, виправити помилку.

Нагадаємо, що завдяки даним в системі охорони здоров'ям можна також отримати електронний "ковідний сертифікат" на порталі "Дія".

Вас також може зацікавити:

Вакцинація на вихідних: як отримати щеплення проти COVID-19 у центрах вакцинації

У МОЗ пояснили, що робити, якщо вас не записали на другу дозу вакцини проти COVID-19

У МОЗ розповіли, коли вакцина від Pfizer буде у центрах щеплень та чи будуть колоти нею дітей

Хочете дізнатися більше здоров'я та здоровий спосіб життя? Долучайтеся до групи Мамо, я у шапці! у Telegram та Facebook.

Реклама:

Головне сьогодні