В НСЗУ закликали українців скаржитися на неякісну медичну допомогу: куди звертатися

Анастасія Поя — 14 грудня 2023, 13:17

Керівниця Національної служби здоров’я Наталія Гусак закликала пацієнтів активніше скаржитися на неякісні медичні послуги. Залишити звернення можна на сайті НСЗУ або за номером гарячої лінії.

За словами Наталії Гусак, люди скаржаться їй у соціальних мережах на те, що змушені за власні кошти купувати ліки, які вони мають отримувати безкоштовно.

"Написала медична сестра, син якої потрапив у дитячу лікарню. Їй щоденно давали список ліків, які вона повинна була купити для лікування дитини. Нічого – від слова ВЗАГАЛІ – медзаклад не забезпечив.

Також мені написав військовий, мамі якого в одній з міських лікарень Україні так само вручили список ліків, які треба придбати на операцію. І порекомендували зробити це в аптеці, що розташована в самій лікарні", написала очільниця НСЗУ.

Фото: Blue Images/Getty Images

На її думку, люди не скаржаться офіційно, оскільки бояться "медичного булінгу".

Читайте також: Як знайти лікарню, що надає медичні послуги безоплатно – розповідають у МОЗ

Гусак закликала збирати "листи щастя", чеки з аптек та подавати письмову або усну скаргу. Це можна зробити двома способами:

  • звернення, яке є на сайті НСЗУ в розділі "Громадянам";
  • номер гарячої лінії НСЗУ 16-77.

Раніше ми розповідали, які послуги в українських лікарнях є безкоштовними для людей з травмами.

Читайте також: Право на безкоштовне лікування. Чи знаєте ви про свої можливості? ТЕСТ

Реклама:

Головне сьогодні