"Недоступна для людини на візку": в Україні з’явилася незвичайна соціальна реклама
На туристичних локаціях Києва, Львова і Харкова з'явилася реклама зі слоганом "Ця реклама недоступна для людини на візку".
Її вже розмістили біля Арки дружби народів та Парку слави, на Замковій горі та на сходах до Національного університету імені Каразіна.
Кампанія порушує питання інклюзивності й має на меті привернути увагу широкого загалу до цієї проблеми, пояснюють ініціатори.
Рекламу тимчасово розмістили у місцях, куди людям на візках важко дістатися через відсутність пандусів та іншої інклюзивної інфраструктури.
Фото: dostupno.ua |
"Недоступну" рекламу розробила комунікаційна агенція Gres Todorchuk для Доступно.UA – ініціативи, що розвінчує міфи про людей з інвалідністю.
"Половина мешканців українських міст належить до маломобільних груп населення. Це люди з інвалідністю, батьки з дитячими візочками, літні люди, вагітні та люди з тимчасовими травмами.
Однак, за нашим досвідом, лише 4% міської інфраструктури в країні є зручною та комфортною", – говорить Дмитро Щебетюк, засновник та ідейний натхненник Доступно.UA.
Ініціатори проєкту вирішили привернути увагу до цієї проблеми через креатив.
На кожному носієві з недоступною рекламою є QR-код, що веде на сайт Доступно.UA.
"Кожен охочий може підтримати команду, яка розвиває тему інклюзивності в Україні, ставши волонтером чи зробивши благодійний внесок", – наголошують організатори.
Вас також може зацікавити:
В Україні 70% людей з інвалідністю – не працевлаштовані
Коли мистецтво не доступне: як церква та поліклініка замінили людям з інвалідністю культурні заклади
Як розвивати інклюзію: три історії соціальних ініціатив в Україні
Хочете дізнатися більше здоров'я та здоровий спосіб життя? Долучайтеся до групи Мамо, я у шапці! у Telegram та Facebook.