Шкарлет розповів, як працюють школи та садочки у різних областях України
У більшості закладів загальної середньої освіти завершується 2021-2022 навчальний рік.
Станом на 30 травня, 2285 шкіл і понад 430 тисяч дітей завершили навчання, повідомляє міністр освіти і науки Сергій Шкарлет у Telegram.
"За даними департаментів освіти і науки обласних військових адміністрацій, ЗЗСО 17 областей України продовжують освітній процес у дистанційній формі", – пише Шкарлет.
Зокрема, у 3-х областях освітній процес триває дистанційно, частково змішано та очно.
У 4-х областях України навчання відбувається у дистанційній формі, частково оголошені канікули, освітній процес призупинений або завершений.
Читайте також: Чи підуть українські діти до шкіл 1 вересня? Відповідь МОН
Фото: ArturVerkhovetskiy/Depositphotos |
Читайте також: Як школярів Києва прийматимуть у 5 клас цьогоріч? Пояснює КМДА
В одному регіоні України навчання триває в дистанційній формі або змішано, освітній процес частково призупинений.
Кількість дітей-переселенців, які долучилися до навчання у школах з інших областей, сягає майже 88 тисяч.
Водночас дитячі садочки продовжують роботу з вихованцями у 20 областях України.
У решті областей освітній процес наразі не відбувається, додає Сергій Шкарлет.
[L]
Понад 3 тисячі садочків використовують елементи дистанційного навчання в роботі з вихованцями і батьками, а більше тисячі – працюють у звичному форматі.
Також понад 950 закладів створили чергові робочі групи, а понад 100 – працюють у змішаному форматі.
Загалом у садочках навчаються майже 4,8 тисяч внутрішньо переміщених дітей.
Нагадаємо, українська влада достроково завершила освітній процес на тимчасово окупованих територіях Запорізької області, щоб вберегти освітян від тиску окупантів.
А в окупованому Маріуполі росіяни скасували літні канікули для школярів, щоб насильно русифікувати дітей.
Учням 3 місяці викладатимуть російську мову та літературу, історію Росії та математику російською. Українськомовні книжки знищать.
Читайте також: Викладала дітям з бомбосховища 42 дні. Історія вчительки з Харкова