5 головних трендів найбільшої ярмарки іграшок у світі: голограми, ностальгія та русалки
Виробники іграшок все більше намагаються відвертати увагу дітей від гаджетів, та зацікавити їх реальним життям, природою та спілкуванням.
Такими є тенденції найбільшої у світі Нюрнберзької іграшки-ярмарку, яка відкрила двері для відвідувачів на цьому тижні.
Оглядач AFP зібрав найцікавіші новинки, які там пропонують на 69-му щорічному заході.
Бум настільних ігор
"Він не демонструє жодних ознак уповільнення, оскільки сім'ї намагаються вимкнути свої екрани та провести час разом", – пояснює Генріх Хуентелманн, представник німецького іграшкового гіганта Ravensburger.
Класичні Monopoly та Cluedo досі у фаворі, але також спостерігається сплеск ігор, які не мають переможців. Серед найцікавіших, наприклад, Gravitrax, метою якого є створення все більш складних композицій для гравітаційних кульок.
Також в центрі уваги – "ігри для співпраці", де єдиним способом виграти є злагоджена командна робота.
Технологічні іграшки
Розробники переконані, що кодування – це "дитяча гра". У тренді футбольні ігрові роботи, міні-дрони Super Mario, автомобільні перегони тощо.
Навіть неелектронні іграшки вступають в дію з безліччю додатків, що пропонують більш захоплюючі варіанти гри. Наприклад, для Ghostbusters Playmobil розробили голограми, а за допомогою Lego можна створювати фільм.
Іграшкова ностальгія
Цього року одразу кілька найкращих у світі брендів іграшок святкують свої дні народження.
З цієї нагоди очікуйте на засилля оригінальних іграшок з натяком ностальгії.
Міккі та Мінні Маус святкують поважні 90 років, а Hot Wheels "задуває" 50 свічок і щоб відзначити цю подію, перевипускає п'ять машин зі свого оригінального набору "dollar car" 1968 року.
Lego святкує подвійну річницю, відзначаючи 60 років з того часу, як знамениті цеглинки зійшли з конвеєрної лінії, та 40 років з того часу, як перші фігурки людей – Minifigs – взяли світ штурмом.
"Їх чисельність понад 4 мільярди. А це найбільший чисельна група населення у світі", – жартує Фредерік Леманн, голова "Лего Німеччина".
Колекційні сюрпризи
Виробники іграшок схиляються до того, що діти не просто хочуть збирати все більш складні міні-іграшки, знайдені у наборах-сюрпризах, а також хочуть мати відповідні аксесуари та ігрові набори.
Відомі як "предмети колекціонування", дешеві ляльки або фантазійні істоти, продані всередині непрозорої упаковки, є, насамперед, відповіддю галузі на тренди YouTube, коли найбільше переглядів збирали відеоролики з розпаковування зачарованими дітьми таких наборів.
За даними дослідницької фірми NPD, у 2017 році колекціонування склало 8% світового ринку іграшок, що робить це багатомільярдним бізнесом.
"Діти дуже люблять елемент сюрпризу та можливість обмінюватися й перекуповувати необхідні фігурки у однолітків. Ключ до батьків – низька ціна", – пояснює феномен Гері Коппен з компанії Toy Headstart.
Природа, реальна і вигадана
Батьки, чиї заклики йти грати на вулицю діти вперто ігнорують, бо сидять за гаджетами, можуть видихнути з полегшенням – у тренді жива природа.
Виробники іграшок зараз випускають купу спеціальних інструментів, щоб діти зацікавились грою на відкритому повітрі. Це і комплекти для садівництва, і збільшувальні окуляри, і скромні лопати та навіть системи для вирощування вдома метеликів.
Для тих, хто не хоче забруднювати свої руки, у Barbie є спеціальна серія ляльок, які поставляються з вуликом, пляшками меду і крихітними бджілками.
Світ-фентезі також не здає свої позиції. Однією з найбільш популярних тем на цьогорічній виставці була тема єдинорогів, однак інсайдери прогнозують, що у майбутньому дітей зачарують сирени та русалки.
Ці магічні істоти, наприклад, є у колекційних іграшках компанії Schleich.
"Русалки будуть величезні", – прогнозує Генрі Коппен, вказуючи на ляльку Merbaby, яка плаває у мисці води.