Модний одяг по-українськи: чоловікам – ділові костюми, жінкам – трикотажні сукні
Цими вихідними у Києві відбулися покази колекцій провідних торгівельних марок - подія, відома в українському світі моди як Trade Mark Defile. Характерною відмінністю даного заходу від Українського Тижня Моди є те, що всі представлені колекції повністю продумані для масового пошиття, хоч і створюються дизайнерами, і тому доступні за ціною для середнього класу споживачів.
"Ukrainian Fashion Week та Trade Mark Defile - це один захід, який ми свідомо розділяємо задля того, щоб привернути окрему увагу до українських торгівельних марок. Дана подія покликана перш за все допомогти представленим торгівельним маркам розширити мережу своїх продаж, покращити зв'язки з потенційними покупцями, урізноманітнити споживацькі групи. Але найболючішою проблемою для нас і досі залишається питання, де можна придбати представлені на показах речі", розповів один з організаторів події Олександр Соколовський.
І це не дивно. Адже продукція торгівельних марок зорієнтована передусім на широкий загал споживачів. За своєю якістю виготовлення, ціновою політикою, модністю та сучасністю українське виробництво мало чим поступається широко представленій на нашому ринку турецькій чи китайській продукції легкої промисловості, а за окремими характеристиками (широкими розмірними сітками, врахуванням особливостей фігур жінок слов'янського типу, якістю фабричного пошиття виробів і т.д.) значно випереджає згадані конкурентні ринки.
В рамках заходу свої нові колекції представили як усім відомі українські торгівельні марки, так і такі, які вперше беруть участь у такому проекті. Це переважно компанії по виготовленню жіночого одягу, а також декілька торгівельних марок, які представили чоловічу та дитячу лінії.
"Ми влаштовуємо даний захід для дизайнерів, які перетнули момент ексклюзивності. І участь у такій події - це подвійна відповідальність, не лише перед масовим споживачем, але і за креативний підхід до колекцій", - каже одна із засновників Українського тижня мод Ірина Данилевська.
В цьому сезоні у Trade Mark Defile взяли участь торгівельні марки, орієнтовані на жіночий діловий, повсякденний і вечірніх одяг. Це постійні учасники TMD: Natali Bolgar, Petro Soroka, Maria Collection, Silouette, а також ті, що вперше демонстрували свої колекції: Miss M та Irina Krylova.
Колекція Miss M |
Колекція Miss M |
Дитячим асортиментом цього разу порадували публіку дві торгівельні марки: ТМ Пара solo, що спеціалізується виключно на дитячому одязі, та Христина Бобкова, постійна учасниця Українського Тижня Моди з окремою колекцією для TMD.
Тут і далі - колекція ТМ Natali Bolgar |
ТМ Natali Bolgar використала у своїй новій колекції завжди популярну тему Сходу, створивши одяг для молодих статурних жінок сучасного міста. Родзинкою дефіле стали тюрбани доволі дивного крою - новий модний тренд наступного літа.
Дім Моделей Petro Soroka підготував для TMD одразу три колекції, дві з яких створила дизайнер Ганна Сорока, ще одна від молодого київського дизайнера Константина Міро. Саме цього хлопчину можна сміливо вважати проривом TMD даного сезону.
Його чорно-біла колекція викликала хвилю бурхливих овацій публіки. Одяг з показу виглядає дуже зручним та комфортним, при цьому в міру модним і трендовим.
Тут і далі - колекція ТМ Petro Soroka |
Як стверджує сам дизайнер, майже всі моделі в колекції зроблені таким чином, що їх може одягнути жіночка будь-якої комплекції, зросту та розміру - від 44-го до 50-го. "Я створюю красивий одяг для красивих жінок. Всі наші українські жінки дуже красиві," - підлещується Константин.
Тут і далі - ТМ Maria Collection |
ТМ VULDI запросила до співпраці нового дизайнера - Михайла Ліпакова, досвід роботи якого в модному бізнесі складає 20 років. За цей час він встиг побути моделлю, стилістом, байєром, попрацював для Armani, і вже півтора роки співпрацює з VD One.
За словами дизайнера, під іменем ТМ VULDI він намагається створити українське Armani, яке здатне скласти гідну конкуренцію світовим брендам.
Колекція створена виключно зі шляхетних матеріалів з використанням цікавих трендових силуетів. І що викликає подив, вона повністю відшивається на турецьких фабриках.
Використання таких прийомів в умовах українських фабрик, на жаль, неможливе.
ТМ Пара solo вже декілька років поспіль є постійним учасником TMD. Особливістю показу цього сезону, за словами дизайнерів торгівельної марки Лілії Кухарчук та Юрія Бабаєва, є розширення вікової споживчої групи від найменших діточок аж до старшого підліткового віку.
Фото з колекції ТМ Пара solo |
Представники торгівельної марки дуже пишаються тим, що, за їх словами, зуміли створити в Україні лінію якісного, красивого, а головне, доступного одягу для дітей. Приміром, за добротне демісезонне дитяче пальто доведеться сплатити суму до 400 гривень.
Фото з колекції ТМ Пара solo |
Тут і далі - фото колекції Христини Бобкової |
До слова, таким фешн-прийомом вже давно користуються відомі матусі. Наприклад, модель Наталья Водянова з'являлася на публіці зі своєю донькою в однакових речах.
Сама дизайнерка Христина Бобкова називає свою колекцію "недитячою".
Тут і далі - фото колекції Loseva & Korovin |
Тут і далі - фото колекції Irina Krylova |
Усі покази Trade Mark Defile відбувалися в ТЦ "Домосфера", Столичне шоссе, 101.
Усі фото надані організаторами