Що робити при симптомах COVID-19, якщо немає сімейного лікаря – пояснює МОЗ
Якщо у людини немає сімейного лікаря, але наявні симптоми COVID-19, їй треба звернутися на "гарячу лінію" Міністерства охорони здоров’я.
Там пацієнту підкажуть, як діяти, повідомляють у МОЗ.
Всеукраїнський контакт-центр із протидії поширенню коронавірусної хвороби працює цілодобово. Зателефонувати туди можна за номером: 0 800 60 20 19.
Також можна звернутися на "гарячі лінії" своїх регіонів, номери яких зазначені на сайтах місцевих обласних адміністрацій.
Фото: Milkos/Depositphotos |
Третій варіант – зателефонувати за номером 103. Диспетчер екстреної медичної допомоги опитає пацієнта і визначить, чи повинна до нього їхати "швидка".
Якщо причин для госпіталізації немає, пацієнту дадуть поради щодо лікування та самоізоляції.
"Екстрена медична допомога виїжджає на виклик лише у тих випадках, коли існує пряма загроза життю та здоров’ю людини. Рішення щодо госпіталізації бригада швидкої приймає, провівши обстеження", – кажуть у МОЗ.
Нагадаємо, раніше в МОЗ розповідали, в яких випадках треба викликати "швидку" при наявності симптомів COVID-19.
Також в Україні пацієнти з ознаками грипу, COVID-19 чи інших респіраторних інфекцій можуть відкрити електронний лікарняний без візиту до лікаря.
Вас також може зацікавити:
Ляшко назвав регіони, які увійшли до п’ятірки антилідерів з COVID-вакцинації в Україні
Україна отримала нову партію "Молнупіравіру": кому його будуть призначати
Без паперових виписок: в МОЗ запроваджують єдину електронну картку для пацієнта скористатися сервісом?
Хочете дізнатися більше здоров'я та здоровий спосіб життя? Долучайтеся до групи Мамо, я у шапці! у Telegram та Facebook.