Залишити дитину і посмажити крильця. З якими проханнями до Укрзалізниці звертаються пасажири
За рік до контакт-центру "Укрзалізниці" надходить близько 410 тисяч дзвінків.
Втричі більше пасажири звертаються до інформаційних віконець, столу довідок та сервісних центрів.
Проте крім звичних сухих запитань деякі пасажири зуміли по-справжньому здивувати працівників своїми проханнями.
В "Укрзалізниці" зібрали перелік дуже дивних та кумедних запитань, з якими до них зверталися люди протягом 2020 року.
Фото sania01/Depositphotos |
Авторську стилістику запитань у компанії вирішили не змінювати:
❓ Де у вас можна вставити собачку?
❓ Чи можна у вас вибанятися?
❓ Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?
❓ Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?
❓ Де у вас можна пожарити крильця? У мене з собою.
Нагадаємо, що це не перші кумедні випадки, які трапилися в громадському транспорті протягом року.
Наприклад, торік у метрополітені загубили газонокосарку та мікрохвильову піч.
А пасажири наземного громадського транспорту пробували відшукати втрачений кабачок, пустий пакет і вставну щелепу.
Якщо у вас виникли якісь запитання до працівників "Укрзалізниці", ви можете також звернутися до контакт-центру за номером телефону: 0 800 503 111.
У компанії запевняють, що вже знають, де можна "вибанятися"!
Вас також може зацікавити:
Що шукали українці в Google в 2020 році
Клава Кока, MORGENSHTERN, "Холостячка": що дивилися в Україні на YouTube в 2020 році
Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.
А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.
Також ми ведемо корисний Telegram-канал "Мамо, я у шапці!".