У Португалії планують використати ChatGPT для відповідей на дзвінки до екстрених служб
Португалія планує протестувати нову систему штучного інтелекту на основі чат-бота ChatGPT, щоб перевірити, чи можна її використовувати для екстрених дзвінків у країні.
Про це повідомляє Insider.
Штучний інтелект буде першою точкою контакту для абонентів служби екстреної допомоги 112.
У поліції пояснили, що у періоди завантаженості абонентам доводиться чекати п’ять-шість хвилин, щоб отримати відповідь від екстрених служб. Зокрема, під час пожежі багато людей дзвонять на лінію, щоб повідомити про ту саму ситуацію, що може забрати багато часу у диспетчерів.
Система штучного інтелекту відповідатиме на дзвінки "природною мовою". У поліції запевняють, що люди навіть не здогадаються, що вони розмовляють з роботом.
Фото: gsandrew/Depositphotos |
ChatGPT "перевірятиме" дзвінки і у разі потреби буде переадресовувати їх на диспетчера.
Якщо тестування пройде добре, система буде готова до використання до 2025 року.
Нагадаємо, в Україні чат-бот зі штучним інтелектом ChatGPT від компанії Open AI запрацював у лютому 2023 року.
Пізніше Всесвітня організація охорони здоров’я закликала до обережності при використанні штучного інтелекту у сфері охорони здоров’я.
Також ми повідомляли про те, що ChatGPT помилково звинуватив професора права з Університету Джорджа Вашингтона у сексуальних домаганнях.
Читайте також: У Китаї чоловіка арештували за фейкову новину, створену через ChatGPT – це перший випадок у світі