За два тижні кримській війні присвятили більше 2 млн твіттів
Чи можемо ми довіряти в інформації, переданої через Twitter? На деякі цифри пропонує подивитися TweetAtlas.com:
Так, у двотижневий період у березні 2014-го року, у Twitter, з приводу української кризи було розміщено 2,4 млн. твітів англійською мовою.
Близько 17% твітів були запощені пресою (представниками преси, журналістами та позаштатними працівниками).
Ці 2,4 млн. твітів створили близько 15 млрд. передруків та коментрів. Це свідчить про те, що поширення інформації було швидким та широким.
Однак 62% (майже 9,5 млрд). з цих перепостів були створені лише пресою.
Тепер преса має багато фоловерів та медіа-покриття, однак це ще не говорить про те, що інформація, яка представлена великій аудиторії, завжди правильна та надійна.
В цьому можна переконатися, проаналізувавши велику кількість відмінностей у ключових повідомленнях між західними та російськими ЗМІ.
Стало також очевидним те, що повідомлення від преси не слід завжди сприймати "як правдиве", бо воно формується значною мірою на основі даних, які є результатом загального мислення і ставлення.
Чи може Twitter допомогти відділити думки реальних людей і реальні події, від фонового галасу ЗМІ, який вони ж створюють самі, коли намагаються донести інформацію?
Відповідь очевидна. Тим не менше, до цього дослідження, не було так очевидно наскільки багато відповідальності має у руках преса та її представники.
Дані для цього звіту отримані шляхом аналізу твітів з 8 по 18 березня. Повідомлення були проаналізовані Netprofile та TweetAtlas.