Які послуги для хворих на COVID-19 мають бути безкоштовними. Пояснює Нацслужба здоров'я

Катерина Хорощак — 28 вересня 2020, 11:41

Медзаклади, які надають стаціонарну медичну допомогу пацієнтам з COVID-19 та з підозрою на нього, мають надавати низку послуг безкоштовно.

Зокрема, йдеться про діагностику та аналізи.

Про це повідомляє Національна служба здоров'я у Facebook.

Пацієнт з CОVID-19 або з підозрою на нього має безкоштовно отримати таку допомогу за Програмою медгарантій:

1) допомога лікаря, з яким ви уклали декларацію.

Саме до нього насамперед потрібно зателефонувати при симптомах захворювання, зокрема при лихоманці, кашлі, задишці, утрудненому диханні.

РЕКЛАМА:

Лікар за необхідності направить до вас мобільну бригаду для взяття зразків для тестування на COVID-19 методом ПЛР.

В разі підтвердження діагнозу він надасть рекомендації щодо самоізоляції та лікування в домашніх умовах, якщо перебіг захворювання легкий.

Або порекомендує звернутись до лікарні, якщо перебіг важкий.

2) послуги мобільної бригади, яка за направленням вашого лікаря або диспетчера регіональної телефонної "гарячої лінії" з питань COVID-19, приїздить до вас для взяття аналізів на тестування.

В НСЗУ наголошують, що пацієнт з підозрою на COVID-19 не повинен самостійно йти до лабораторії, щоб здати аналіз, до нього зобов’язана приїхати мобільна бригада.

Фото: norenko.a.v/Depositphotos

3) допомога бригади "швидкої".

Якщо у вас критичний стан (утруднене дихання, висока температура), потрібно телефонувати до "швидкої" за номером 103.

Бригада екстреної меддопомоги оцінить стан вашого здоров’я та за необхідності доставить вас у лікарню.

Або ж надасть допомогу на місці та рекомендації щодо самоізоляції. А також направить до вас мобільну бригаду для забору зразків для тестування.

4) допомога в медзакладі в умовах стаціонару.

В разі госпіталізації пацієнт має отримати такий безоплатний пакет послуг:

  • тестування на COVID-19,
  • лабораторні та інструментальні дослідження,
  • меддопомога відповідно до галузевих стандартів,
  • киснева підтримка, інтенсивна терапія та підключення до ШВЛ або ЕКМО за необхідністю,
  • медикаментозна терапія та знеболення за потреби,
  • консультації лікарів інших спеціальностей.

*Якщо ви перехворіли на COVID-19, і вам довелося за щось платити, повідомте, будь ласка, нам на пошту [email protected] або напишіть нам на Facebook.

Вас також може зацікавити:

Як відрізнити COVID-19 від грипу за першим симптомом. Схема

Як не отримати COVID-19, якщо поряд хтось кашляє і пчихає

Що робити, якщо хтось у офісі захворів на COVID-19. Пояснює Ляшко

Як відрізнити COVID-19 від інших схожих хвороб

Втрата нюху та смаку: чому цей симптом став №1 при COVID-19 та що з цим робити?

Що робити та куди телефонувати, якщо ви підозрюєте у себе COVID-19? Нові рекомендації МОЗ

Хто і як визначає коло контактних з хворим на COVID-19. Пояснює МОЗ

Ми хочемо тримати з вами зв'язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Facebook та у Twitter.

А якщо хочете бути в курсі лише новин та важливої інформації про здоров'я, підписуйтесь на нашу Facebook-групу про здоров'я та здоровий спосіб життя.

Реклама:

Головне сьогодні